Gjest overlord Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Har tatt til meg alle gode råd og har idag spist: Frokost: 0 % yoghurt med hele seks mandler Lunsj: salat med kylling og litt dressing + en pære Mellommåltid: 3 mini-gulerøtter og 5 mandler Middag: 300 gram scampi og 200 gram grønnsaker, litt sweet chili. Kvelds: et rugsprø med makrell i tomat og litt fitness (30-40 gram) (den med mest fiber) med litt lettmelk. Et eple. Hva synes dere nå da?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Synes det så veldig bra ut jeg, men personlig ville jeg byttet ut mandlene i frokosten med en liten neve havregryn og noen rosiner. Det er egentlig mest fordi jeg ikke liker mandler, men også fordi det da vil mette litt mer...
Gjest Kira med en av hver Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Oj, seriøst? Jeg har hatt planer om å begynne med en sunn hverdag hver mandag siden fødselen for 9 uker siden, men finner alltid en unnskyldning. I natt hadde eldste omgangssyken, så da måtte jeg trøstespise litt i dag. Bedre lykke neste mandag Applaus til deg!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Det går an å begynne på en onsdag også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå