Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Klumper? inni der baby kommer ut. Plutselig kjente jeg noen ekstra klumper eller tapper. helt nederst, så rett ved "inngangen". Noen som kan forstå? Ringe føden for å høre hva de tror eller er det å kaste bort tid fra de? Mener at baby har det bra i magen da.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Antagelig åreknuter, jeg hadde et skikkelig klumpete underliv på slutten av svangerskapet Heldigvis gikk det tilbake når trykket og presset ble borte etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Hvor var de? Og føltes? Det er mykt og vet nesten ikke om de hører til eller ikke inni der. Bare at alt kjentes veldig annerledes ut. HI
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 Sitter bare å gråter. Helt kvalm. Hvordan fikk du vite at det er åreknuter? hi
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 Det skjønte jeg helt av meg selv, og jormor kunne bekrefte det. Ikke vær lei deg, er ikke verdens undergang, og åreknuter som kommer her går nesten alltid tilbake etter at ungen er ute. Mine forsvant så fint at...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. april 2012 #7 Skrevet 16. april 2012 For å si det sånn, det er mye som skal skje med underlivet ditt før du er ferdig.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #8 Skrevet 16. april 2012 Om du googler åreknuter i underlivet finner du enormt mange som har skrevet om dette i diverse forum for gravide, det er ganske normalt, ingenting å gråte for kjære deg. http://www.klikk.no/...ticle672723.ece
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #9 Skrevet 16. april 2012 Hater slik jeg ser ut i utgangspunktet. sliter med å godta meg og slappe av. Så dette hjelper ikke. Nå er det full sex-stopp. Noe annet det evt kan være? skjønner ikke helt selv hva som er galt. Bare at det ikke kjennes ut som normalt. at der er noe som ligger der. Ivertfall helt nederst mot rompa er en klump. Spurte jordmor i dag. (hun fikk ikke se etter) Og hun hadde ingen ideer. Hi
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. april 2012 #10 Skrevet 16. april 2012 Det er ikke noe galt, det er helt normalt. Man kan få åreknuter, hemoroider, kjønnsvorter, rifter, man kan hovne opp så man ser ut som om man går på steroider og i det hele tatt. Etter fødsel kan skjedeveggene kollapse, livmoren falle frem, og , jah, you get the picture. Det er ikke for å skremme deg, men for å fortelle deg at alt er normalt, og at man ikke kan forvente å se ut som en 20 år gammel jomfru mens man er gravid eller etter man har født. Det hører liksom litt med.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #11 Skrevet 16. april 2012 Hehe, er derfor jeg reagerer med helt depresjon her. Har født to barn. og blitt klippet 3 ganger. + revnet en god del. arret på ene siden er skjevt, og alt ser skjevt ut. Syns hullet ikke er noe gjemt lenger, at det er full åpning hele tiden. Har prøvd åklage på det. Men vet ikke om jeg ikke ble tatt seriøst eller om jeg fikk vite det bare er normalt etter fødsel Arret er tilogmed vond, 5 år senere. Det har grod inn et sting i huden, som ikke kan fjernest. Skal love jeg skal føde med Ks denne og siste gang. Hi
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #12 Skrevet 16. april 2012 Skal jeg plusse på at jeg har 3 hudtapper som henger i baken. Sliter med å vaske meg ren, har ofte sopp pga det. Skal opperere det bort rett etter fødsel. Skulle få det fjernet, men ble gravid. Så mener jeg har fått nok plager med underliv. Hi
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #13 Skrevet 16. april 2012 Høres ut som åreknuter ja. Hadde ikke dette problemet i forrige svangerskap,så visste ikke at det var mulig..men har fått det denne gangen,og det er tydeligvis veldig vanlig å få dette. Uten at det er noe man prater om i det hele tatt,verken hos jordmor el blant venninner. Men alle trøster meg med at de blir borte etter fødsel,så plager ikke meg nevneverdig.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #14 Skrevet 16. april 2012 Men det er ikke vondt.. off, lurer på hva det er for noe. Hi
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #15 Skrevet 16. april 2012 Ingen som vet noe annet? Har prøvd å google det. Men finner bare ut om åreknuter som er utenpå kjønnslepper, og som kan vise gjennom bukser liksom. Dette er klumper eller klump som er litt innenfor. HI
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #16 Skrevet 17. april 2012 Dytter, om her er noen som vet noe annet.
HvittHus Skrevet 17. april 2012 #17 Skrevet 17. april 2012 Åreknuter kan fint være inne i skjeden, ikke bare utenpÅ. Prøv Å ikke la dette stresse deg. Det skjer mye med underlivet under svangerskapet og det meste borte igjen etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå