Gå til innhold

Erfaringer med bæreselen ERGObaby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns ERGObaby bæreselen så veldig fin ut, men er det noen som har erfaringer med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den:-) er super fornøyd! Gutten er to år og bruker den enda. Foretrekker å ta den med på fjelltur fremfor bæremeisen:-) Men hadde den ikke da han var veldig liten, så vet ikke hvordan den er å bruke på liten baby... Er hvertfall veldig god å bruke når barnet er litt større:-)

Skrevet

Jeg har den og, og helt super. Kjøpte den ikke heller med en gang, så vet ikke åssen den er når de er bittesmå. Vi har den fortsatt med på f eks store flyplasser, og funker superbra. Nå er han 4:-)

Skrevet

Er helt genial, sååå god og bære i forhold til mye annet. Bærer med hofter istedefor skuldre. Absolutt og andbefale. Funket bedre enn bæreneis på skogsturer her og ;-) kan jo bære både på mage og rygg :-). Og mannen i huset foretrekker den istedefor sjal og sånt. Ikke noe for han det sier han :-P

Skrevet

Vi hadde Manduca-selen til førstemann, og var kjempefornøyd m den. Den kan du også bruke når de er små babyer.

Nå når hun er rundt 2 år, har jeg brukt den mye på ryggen - det eeeelsker hun :-)

Skrevet

go for it, sier jeg bare. Du får vel nyfødtinnlegg til ergoen, så du kan bruke den fra nyfødt til så lenge du vil...?

Skrevet

Tusen takk for svar!

Fant den på tilbud på lilleprinsen.no så da bestiller jeg!! Er nyfødt innlegg ja, så den kan vi bruke fra starten av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...