Mikkemafian Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Hvor lang tid bruker dere på å løpe 5 km? Jeg er bare nyskjerrig, altså. For 3 mnd siden brukte jeg 45 minutter, nå er det 32. Synes egentlig det er fin fremgang;)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Hvor lang tid bruker dere på å løpe 5 km? Jeg er bare nyskjerrig, altså. For 3 mnd siden brukte jeg 45 minutter, nå er det 32. Synes egentlig det er fin fremgang;) når jeg løper ute tar jeg 30 min på 5 km. På tredemølle tar det 20 min. ønsker veldig å få råd til tredemølle så jeg kan løpe inne på kveldene når lille ha rlagt seg. er s sjelden jeg får løpt ute siden jeg har henne 100 % Er det ikke forferdelig dyrt da?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Jeg har aldri forsøkt å løpe på distanse på tredemølle men merker at det er mye lettere enn å løpe ute. Ute løper jeg på 28 minutter.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Super fremgang, og det er viktigst. Er man vant til tredemølle, så er det lettere enn ute. Er man vant til kun utejogging så kan tredemølle være et mareritt. Tro meg, har vært der. En ok tredemølle er det fra 5000 til 10000 for. Skal du bruke den 1t eller mer om dag, bør du ha maskin med AC motor. De koster minst 15000 og oppover. Om du skal dele den med flere gjelder det samme. Særlig om det er stor sjans for at der skal bruke den samme dag, med ikke særlig lang pause.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå