Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Jeg var 20år da jeg ble gravid med datteren min, barnefar synes livet ble for seriøst, og flyttet fra oss da hun var 4mnd. Vi hadde vært sammen siden jeg var 17. Jeg fullførte utdannelse, fikk jobb og kjøpte leilighet. Jeg traff en mann i 2009 da jeg begynte i ny jobb, vi fikk øynene opp for hverandre samme dag. Først høsten 2010 ble vi et par, og sommeren 2011 solgte jeg leiligheten og kjøpte meg inn i hans hus. Nå har vi snart bodd sammen et år, og jeg er 3mnd på vei. Ikke helt etter planen, men hjertelig velkommen. Jeg er nå 25år, datteren min er straks 5år og samboer er 33år. Hva ville dere tenkt om oss? Jeg er såpass langt på vei nå, at det bare er et tidsspørsmål om når jeg må fortelle det. Har fortalt det til nærmeste familie og venner. Jeg er livredd for at folk skal tenke "jaja, bare 25år og enda et barn med enda en mann". Dumme tanker og ha, jeg vet det. Forholdet er på topp, jeg tviler ikke på at han er oppriktig glad i meg og datteren min, og jeg er oppriktig glad i han, samtidig har man ingen garantier for fremtiden.. Masse tanker som skulle dukke opp nå..
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Ville ikke tenkt så mye på det, høres jo helt normalt ut:-)
vaggle Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 ikke noe å tenke på !!!! stopp med det nå!!!!!!!!!! og nyt dagene som mor/gravid /samboer !!!!!!!!
Mikkemafian Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Jeg hadde tenkt: så koselig:) Tenker snuppa blir glad for å få småsøsken...
Netti*** Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 Høres kjempe flott ut:-) spesielt om ny samboer har tatt ditt tidligere barn som sitt eget. Var selv 3 barnsmor da jeg var 25 :-)
Dini Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 Ikke tenk noe særlig over det, er ditt liv og lev det som du vil/ønsker Ingen andre kan gjøre det for deg =) Syns det hørtes helt normalt ut btw =)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #7 Skrevet 16. april 2012 Så lenge du føler deg trygg med valget ditt, så ville jeg synes det var fint. Fint for jenta di å få et søsken tenker jeg.
Gjest Filifjonka Skrevet 16. april 2012 #8 Skrevet 16. april 2012 Hva jeg ville ha tenkt? Noe slikt antagelig: Å, er hun gravid? SÅ hyggelig! 25 År? Det er jo den perfekte alder Å fÅ barn.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #9 Skrevet 16. april 2012 Jeg har en venninne som er et par år eldre enn meg (jeg er 25), hun har 3 barn med 3 fedre. Det jeg tenker: hun er en utrolig god, snill og flink mamma, hun er fornuftig og gjør veldig gode valg for seg og barna sine og hun er råtøff Hun har livserfaring og grunnlaget for å ta/ha tatt de valgene hun tok/tar overgår alt jeg kan sammenligne meg med. Også synes jeg hun er heldig som er så ung med 3 så utrolig flotte barn (nesten litt misunnelig siden jeg begynner først nå ). Da jeg møtte henne tenkte jeg riktignok "oi, tre barn med 3 menn og kun i midten av 20-årene, hva slags jente er dette egentlig?" Fordommene mine kom veldig til kort for å si det sånn! Så jeg ville nok ikke tenkt noe særlig over det
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #10 Skrevet 16. april 2012 ville tenkt at når du har brent deg en gang med tanke på samlivsbrudd, burde du kanskje investere litt mer enn åtte måneder i et samborskap før du blir gravid igjen. Når dere har kjent hverandre såpass kort er det større sjanse for samlivsbrudd igjen..
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #11 Skrevet 16. april 2012 ville tenkt at når du har brent deg en gang med tanke på samlivsbrudd, burde du kanskje investere litt mer enn åtte måneder i et samborskap før du blir gravid igjen. Når dere har kjent hverandre såpass kort er det større sjanse for samlivsbrudd igjen.. Bla, bla, bla. Trenger da virkerlig ikke bli slik, man må bare jobbe for å få forholdet til å fungere, her har vi 2 barn, det ene kom til ca 1 år etter at vi ble sammen. Nå har vi vært sammen i 8 år, gift i 5 av dem Kjenner mange som ble gravid kort etter forholdet startet, og som har holdt sammen i mange år nå.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #12 Skrevet 16. april 2012 ville tenkt at når du har brent deg en gang med tanke på samlivsbrudd, burde du kanskje investere litt mer enn åtte måneder i et samborskap før du blir gravid igjen. Når dere har kjent hverandre såpass kort er det større sjanse for samlivsbrudd igjen.. Bla, bla, bla. Trenger da virkerlig ikke bli slik, man må bare jobbe for å få forholdet til å fungere, her har vi 2 barn, det ene kom til ca 1 år etter at vi ble sammen. Nå har vi vært sammen i 8 år, gift i 5 av dem Kjenner mange som ble gravid kort etter forholdet startet, og som har holdt sammen i mange år nå. P.S.: det andre barnet er biologisk kun mitt, men mannen min er den eneste farsrollen ungen har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå