Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Etterforskningen avdekket vel at en av gjerningspersonene, var en kvinne pga av trykk fra sko. Jeg har en så sterk følelse av at Veronica Orderud har vært pådriver for hle opplegget. Kom inn og styrte skuta fra første dag. Kvinnelig psykopat. Og nå prest. Fysj.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Var ikke Veronica hun mørke da? Det er vel hun blonde som er prest..? Husker saken, men fikk ikke med meg begynnelsen, jeg var nok ganske ung da.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 veronica er den mørke som var gift med Per, Kristin er den lyse (søsteren til Veronica?). Hvem som er prest vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 Jugoslavere som skjøt på oppdrag fra Per og Veronica.Kristin som skaffet kontaktene og våpen.De truet henne med å ta sønnen hvis hun noen gang tystet.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 Jugoslavere som skjøt på oppdrag fra Per og Veronica.Kristin som skaffet kontaktene og våpen.De truet henne med å ta sønnen hvis hun noen gang tystet. Det må ha vært Morderudene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå