Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 har en syk 1 åring, hun gråter, kaster opp og har diare... og selvsakt har jeg fått det samme! og jeg er gravid også... utmattet sier du? JA! skjelver og er på nippet til og svime av tror jeg..-3kg i bare dag! følte for å syte litt:p
Gjest Ziva Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Nå var det vel en mann som fikk deg oppi detta da Men fra spøk til alvor. Ikke moro med sykt barn og i tillegg bli syk selv. God bedring til dere begge.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Nå var det vel en mann som fikk deg oppi detta da Men fra spøk til alvor. Ikke moro med sykt barn og i tillegg bli syk selv. God bedring til dere begge. hehe, riktig men han stakk sin vei i mars..:/ takk:)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Nå var det vel en mann som fikk deg oppi detta da Men fra spøk til alvor. Ikke moro med sykt barn og i tillegg bli syk selv. God bedring til dere begge. hehe, riktig men han stakk sin vei i mars..:/ takk:)
Vicky 83 Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 Huff. Føler virelig med deg. Håper dere snart er friske begge to.
Mikkemafian Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 Du trenger ingen mann, vet du! Han hadde garantert vært sykere enn deg, og så måtte du bare passet på ham i tillegg!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. april 2012 #7 Skrevet 16. april 2012 Dustemann! Du har det sikkert bedre uten ham!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå