Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 går det an å spy så kraftig at det kommer opp tårekanalen? nesa vet jeg, men tårekanalen?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Det kan det sikkert, er jo en åpen kanal mellom øyet og svelget. øyet vår produserer tårer hele tiden og de dreneres vekk og ned i svelget, går sikkert an for væske å komme seg andre veien gjennom denne kanalen også. Men har aldri hørt om det da...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 jeg mener det kom opp spy fra tårekanalen, veldig lite selvsakt.. men kan jo være at jeg er helt ute på jordet nå
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 Klart det er en forbindelse. Spesielt hvis du er litt tom i hodet, da er det full gjennomtrekk mellom alle kroppsåpninger. Regner med at det tyter ut av øra på deg også hvis du spiser for mye??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå