Gå til innhold

Ordinær ultralyd imorgen!!


Prøverpåentil

Anbefalte innlegg

Og jeg er nervøs!! Ønsk meg lykke til:) er 16+4 så fikk ordinær ul ganske tidlig.. ææh. hihi <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg er nervøs!! ønsk meg lykke til:) er 16+4 så fikk ordinær ul ganske tidlig.. ææh. hihi <3

 

 

 

oi!! Så spennende!!! :) Skulle ønske jeg også fikk time tidlig... har termin 7 oktober...må vente helt til 3 mai vi.. tiden går såååååå sakte! Skal du vite kjønnet? Har du vært på tidlig ul? når har du termin? LYKKE TIL! :) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er nervøs!! ønsk meg lykke til:) er 16+4 så fikk ordinær ul ganske tidlig.. ææh. hihi <3

 

 

 

oi!! Så spennende!!! :) Skulle ønske jeg også fikk time tidlig... har termin 7 oktober...må vente helt til 3 mai vi.. tiden går såååååå sakte! Skal du vite kjønnet? Har du vært på tidlig ul? når har du termin? LYKKE TIL! :) klem

åh det skjønner jeg.. man kan fort bli litt utålmodig.. følte jeg hadde litt flaks som fikk så tidlig, for vet ikke om det er så vanlig?! Hehe.. selv om det bare er en ukes tid før de fleste andre får da..:D

Går sikkert kjempe fort til 3 mai.. men vurdert tidlig ul? Kanskje bortkasta penger siden det er så kort tid til?:)

 

Ja skal vite kjønn om de kan se.. vært på et par tidlig ultralyd for å få en termin.. hadde ikke noen mensen å gå etter:) Så foreløpig 29 sept:)

Forrige gang i uke 13 kunne hun se antydning til jente.. så får se om de bekrefter det imorgen.. håper bare alt er bra med bebiss jeg.. uff.. nervøs!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan det nok hende du får enda en UL. Det fikk jeg. For det var for tidlig å sette termin. Babyen var for liten. De setter ikke hvis hodeomkrets er mindre enn 38mm. Men da får det du bare en til, slik som meg ;) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...