Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Jeg sluttet som tatovør i egen bedrift høsten 2011 pga økonomi og lang reisevei (betalte 50 % av all inntekt til studioeier). Jeg ble tilbudt vikarjobb på lager, og tenkte inntekten der var mer sikker og tok jobben i september. Jobbet til 8.desember, da var det ikke mer jobb. Ble litt i tvil, men sjefen i vikarbyrået beroliget meg med at det ikke kom til å gå lenge før neste oppdrag. Dager ble til mnd, og neste oppdrag kom ikke før i mars. Da hadde jeg selvfølgelig sett etter andre jobber i mellomtiden, men de vokser ikke på trær har jeg skjønt. Jobbet da en uke, og så var det ikke mer jobb igjen. Nå har jeg tittet litt på barnehagejobber, men dette er også tilkallingsvakter, og man er jo ikke garantert noe arbeid. Så kom det et uoffisielt tilbud fra en hudpleiesalong, om ikke jeg ville begynne med permanent makeup og begynne å jobbe der.Da var det så klart helt andre avtaler ifht leie osv enn på tattostudioet jeg jobbet på.. Jeg ble litt nysgjerrig og sjekket kurs på nettet, 15.900 kr for et 6 dagers intensivkurs, for så vidt ikke så alt for galt. Men det blir jo med denne jobben som alle jobbene over, jeg er ikke sikret en inntekt. Men jeg har muligheten til å ta fagbrev osv innenfor permanent makeup, og jeg vet jo at markedet er større for denne typen kropsskunst enn tatoveringer. Jeg er helt lost, og begynner å bli små desperat What to do???
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 oi.."litt" skrivefeil her og der. Beklager
Blabb00 Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Jeg synes du skal sette i gang Jobber vokser ikke på trær. Desverre..
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Takk for innspill, er nok bare å sette i gang ja Litt spennende
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 Hørtes spennende ut, hadde hevet meg på der ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå