Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Jeg trener styrke i sal, da ligger vi på ryggen under diverse øvelser (feks under benkpress). Jeg opplever ingen ubehag i forbindelse med dette, er det likevel sånn at en ikke bør ligge på ryggen? Hvordan er det med dere andre damer og trening i 3.tri? Håper å kunne trene lengst mulig, men forstår at det kan bli en utfordring etterhvert (er forresten 28+5).
lille-my-april Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Er ikke noe problem å ligge på ryggen i alle fall. Så lenge det ikke er ubehagelig er det bare å ta seg ut Godt å høre du trener enda. Det hadde jeg store planer om også. Men hyperemesis og bekkenløsning har satt en stor strek over den planen :/
OptimistHoppa Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Så vidt jeg har forstått er det helt greit å ligge på ryggen så lenge du ikke merker noe ubehag. Mor skal visst merke det før babyen merker det. Misunner deg!! Jeg fikk oksygenmangel på rygg allerede for 2-3 mnd siden (fordi babyen klemmer på hovedpulsåre) og har ikke ligget på rygg siden...
TPK Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Min fysioterapeut sa at det var OK å LIGGE på ryggen, så lenge du ikke blir svimmel, men man burde ikke TRENE på ryggen uansett. Jeg ville spurt jordmor hvis du absolutt vil trene på ryggen videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå