Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Jeg er straks høygravid og har bekkenløsning. Får ikke gjort noe hjemme og har svært lite energi. Vi krangler om husarbeid og barneoppdragelse og dette skjer desverre endel fremfor førstefødte. Han har hatt en skikkelig trassete periode og jeg lurer på om slitne foreldre spiller inn... Jeg klarer ikke å aktivisere han slik som før og han har nok endel overskuddsenergi. Idag skulle vi ha kosedag hjemme, og det har vi hatt egentlig.. Men når mannen kommer hjem til dekket bort og jeg legger meg på soverommet en halvtime for å hvile får jeg "kjeft" når jeg står opp fordi guttungen spretter rundt som en jojo og maser hull i hodet på han samtidig som huset er "bomba"... Ja, det var ikke akkurat ryddig, men sånn ser det jo ut når en 3 åring har vært hjemme hele dagen... Han sier at jeg umulig kan ha aktivisert gutten noe idag, men det har vært en helt vanlig dag hvor han har lekt med det han ville. Vi har ikke vært ute da, bare en liten tur på butikken. Jeg synes han er urimelig og hensynsløs og det ble selvfølgelig en diskusjon av det. Men joda...jeg ser at jeg kanskje burde skjerpe meg litt og ta i et tak. Det straffer seg jo bare med bekkenet da....Men bretting av klær kan jo skje i sofaen.. Synes dere han er urimelig?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Jeg personlig syns at han er urimelig ja. Skulle likt å se han høygravid med 3 åring mens han rydder huset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå