Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Noen som har tips til gode amme-bh'er og ammetopper til en dame med store pupper? De fra kjedebutikkene funker ikke. Noen som f.eks har kjøpt på ebay eller andre utenlandske nettbutikker?
Velsemor Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Jeg har størrelse 75 G i amme-bh og 70 I til vanlig. Jeg har kjøpt amme-bh på Change og antia amme-bh på Babyshop. Er kjempe fornøyd med begge deler. I tillegg har jeg investert i Boob sine amme gensere og trøyer.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Jeg har størrelse 75 G i amme-bh og 70 I til vanlig. Jeg har kjøpt amme-bh på Change og antia amme-bh på Babyshop. Er kjempe fornøyd med begge deler. I tillegg har jeg investert i Boob sine amme gensere og trøyer. Takk for svar. Problemet er at jeg ikke kommer meg til kjøpesenteret. Er høygravid med tvillinger og strengt sengeleie. Stemte størrelsene med du bruker fra før?
Gjest yrild Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Jeg har Anita Amme-BH størrelse 75 F og er kjempefornøyd. Fikk sjokk av å prøve størrelsene... var 75D før mitt første svangerskap, gikk opp til E med nr 1, ned til D igjen og denne gangen opp til F... melkeku :-) Er noe drit å måtte betale så mye for en BH, men det lønner seg å ha en god en med brede stropper!
Velsemor Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 Jeg brukte 70 H fra før og fikk opp til 75 da jeg følte at det ble litt trangt rundt brystet. Da sa damen på Change at jeg skulle gå ned en cup størrelse til G. I følge hjemmesiden til Change har du alltid 14 dagers returrett på alt du handler på Change Webshop! Så bestill og prøv, eventuelt send tilbake det du ikke vil ha! Det som er verdt og merke seg er at Change har spiler i amme-bhen sine.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 Jeg brukte 70 H fra før og fikk opp til 75 da jeg følte at det ble litt trangt rundt brystet. Da sa damen på Change at jeg skulle gå ned en cup størrelse til G. I følge hjemmesiden til Change har du alltid 14 dagers returrett på alt du handler på Change Webshop! Så bestill og prøv, eventuelt send tilbake det du ikke vil ha! Det som er verdt og merke seg er at Change har spiler i amme-bhen sine. Ok, tusen takk. Får ta en titt i webshopen. Tror nesten jeg må ha med spiler uansett.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #7 Skrevet 16. april 2012 Jeg brukte 70 H fra før og fikk opp til 75 da jeg følte at det ble litt trangt rundt brystet. Da sa damen på Change at jeg skulle gå ned en cup størrelse til G. I følge hjemmesiden til Change har du alltid 14 dagers returrett på alt du handler på Change Webshop! Så bestill og prøv, eventuelt send tilbake det du ikke vil ha! Det som er verdt og merke seg er at Change har spiler i amme-bhen sine. Ok, tusen takk. Får ta en titt i webshopen. Tror nesten jeg må ha med spiler uansett.
Linerlen og pipipen Skrevet 16. april 2012 #8 Skrevet 16. april 2012 jeg investerte i denne: http://www.alexi.no/bravado-seamless-amme-bh.html Godt fornøyd. Den er myk og god og veldig behagelig å sove med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå