Mammarama=) Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Jeg har fått time til å fjerne en vene + åreknuter.. Skal på ferie en uke etter oprasjonen og kommer da til å måtte gå endel.. Dere med erfaring på dette, kommer jeg til å slite med å gå mye en uke etter??? Takker for svar =)
OssTre<3 Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Faren til min samboer har nylig fått en slik operasjon og han var oppe og gikk en uke etter operasjonen, han gikk ikke MYE, men var oppe og trasket som normalt. Men dette ville jeg nok hørt med legen min om, siden du vet at du kommer til å gå endel. Lykke til
Mammarama=) Skrevet 16. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2012 Jeg får ta en telefon til legen =)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Man blir jo sykemeldt en liten stund etterpå, og skal gå med støttestrømper en god stund etterpå. Tror ikke jeg ville satset på en ferie med mye trasking en uke etter operasjonen altså. Mener kollegaen min var sykemeldt i 14 dager og gikk med støttestrømper ganske lenge etterpå...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 Hvordan skal de fjernes da? Om de skal fjernes med laser uten operasjon frarådes lange spaserturer og trening i en uke etter operasjonen ihvertfall http://www.aleris.no...lbud/Areknuter/ Vet ikke hvordan det er når de fjernes kirurgisk.
Mammarama=) Skrevet 16. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2012 Skal snittes opp i lysk og rett over kne, og dra ut ei vene... =Z
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #7 Skrevet 16. april 2012 Da tviler jeg på at lange spaserturer en uke etterpå er å anbefale...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå