Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Husker ikke snittet mitt fra videregående men det var ikke så veldig bra. Ikke under 4.0 da, men ikke så mye over heller. Om vi sier at snittet da er 4 hvordan regnes alderspoeng ut? Hva med bestått bachelor som jeg har? Er 30 så vil tro jeg oppnår max i alderspoeng. Noen som kan hjelpe meg?
♥ anonym♥ Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 man får ihvertfall 8 alderspoeng, og så får du noen poeng for bacheloren, det blir 2 poeng (2 er maks) så da havner du på 50 poeng, hvis du har rett i snittet ditt.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 man får ihvertfall 8 alderspoeng, og så får du noen poeng for bacheloren, det blir 2 poeng (2 er maks) så da havner du på 50 poeng, hvis du har rett i snittet ditt. Okey, tusen takk:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå