Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Fikk hjem ungen min idag fra far, har vært der i 3 hele uker. Lykke å få henne hjem igjen Med seg til far hadde hun noe som hun måtte ha med seg hjem igjen idag, og det visste far og stemor. Så har de glemt å sende det med henne, og hun ringer for å spørre om far kan komme hit med det. Jeg visste jo at han ikke gadd det, men tenkte han kan kanskje sa ja når hun spurte selv. Men nei, han hadde ikke tid... Så spurte hun om min man kunne komme å hente det og det var greit, for han skulle bare være hjemme....?? Alvorlig talt, er det vårt ansvar å hente det DE glemmer å sende med?? Og ikke nok med det, men hun var invitert i 5 bursdager i den perioden hun var der nå, og fikk lov å dra i.... INGEN!! Og hun har tilbragt mesteparten av tiden hos alle andre enn hos faren. Jeg blir sprø!! Og nei, jeg vil ingenting med det her, men i fare for å ringe å skjelle han ut tar jeg det heller ut her....
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Ring og skjell han ut! Haha, skulle ønske jeg turte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå