Gå til innhold

Sjefen er sur fordi jeg er syk:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen forståelse der å møte nei.. Forstår at det har vært mye siden jul, siden jenten vår har hatt ALT siden bhg start.

Nå har jeg lagt hele helgen med feber og måtte på legevakten og fikk pencilin pga kraftig luftveisinfeksjon.

Kan ikke akkurat dra på jobben, som er i en bhg, med feber :(

Jeg tenker tross alt på barna jeg da...

Kun hun ikke sagt god bedring i d minste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen forståelse der å møte nei.. Forstår at det har vært mye siden jul, siden jenten vår har hatt ALT siden bhg start.

Nå har jeg lagt hele helgen med feber og måtte på legevakten og fikk pencilin pga kraftig luftveisinfeksjon.

Kan ikke akkurat dra på jobben, som er i en bhg, med feber :(

Jeg tenker tross alt på barna jeg da...

Kun hun ikke sagt god bedring i d minste?

Har du mann? Hvis ja, så burde dere dele på syke barn dager. hvis du er alene og sjefen vet om det, drit i sjefen. Du kan ikke ta frem tryllestaven og kurere ungen din på simsalabim.

Skrevet

Jeg jobber deltid to steder, og begge stedene er sjefene like sure når man er syk. De tror aldri på en, selvom man ringer de og er potte tett feks. Aldri god bedring, og de klager på hvordan det går utover de. Og når det skal sies, har jeg vært borte 2 ganger på 2 år, men neida: "å; mine ansatte er borte HELE tida"..

Noen sjefer er sure dyr desverre.. Synd det skal være sånn.

Skrevet

Tro meg, vi har delt sykedagene likt.. Men med to influensarunder, vannkopper og et par omgangssyker siden jul, så har det blitt VELDIG mye ;(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...