Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Jeg har bestemt meg for å begynne å se lysere på livet og skal derfor prøve å godta meg selv! Etter nøye granskning vil jeg si om meg: - jeg har fine tenner og et fint smil - jeghar grei kroppsstørrelse - puppene er fine når jeg har BH som passer - har søte føtter - ganske fornøyd med lårene mine også.. Og så liker jeg humoren min (merkelig nok;), jeg er flink til å lytte og kan holde på hemmeligheter...
Koala *g07* Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Etter en god periode fikk jeg en temmelig kraftig knekk for snart et år siden. Så selvtilliten kan vel sies å være så langt nede i bunnen som mulig. Etter å ha gått gravid og fødsel for 4 mnder siden har kroppen nå funnet tilbake til et bedre utgangspunkt enn hva jeg var før. Så det er jeg fornøyd med nå. Jeg ser tidvis et søtt smil fra det slitne ansiktet som jeg synes har fått noen rynker jeg ikke vil ha. Men men mulig det bedrer seg når jeg føler meg enda bedre. Glad for at jeg ikke er voldsom høy, og at jeg har små føtter. Jeg er en god lytter, og ikke minst en som tar notis av det andre forteller.
Gjest Mentha & Junior Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Hmm... Akkurat nå har jeg mensen og liker ingenting ved meg selv. Bortsett fra at jeg får masse sjokolade i munnen på en gang
C.L.H85 Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 -Jeg har pene ben - Jeg har et symetrisk ansikt(men litt dårlig hud - Jeg har greie pupper med bh - Jeg har ganske greit med innsikt - Jeg er sympatisk, sosial og forståelsesfull - Synes selv jeg er veldig morsom he he(er jo noen som har påpekt det da) Er det jeg kom på i farta
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 Jeg forsøker å ikke dømme andre mennesker, og forsøker å behandle alle likeverdig uten å være farget av fordommer og med et positivt syn, intill det motsatte er bevist. Ikke alltid jeg får det til, men jeg prøver iallfall.
Mikkemafian Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 Hmm... Akkurat nå har jeg mensen og liker ingenting ved meg selv. Bortsett fra at jeg får masse sjokolade i munnen på en gang Fikk plutselig veldig lyst på sjokolade jeg også.. Ellers liker jeg at jeg klarer å bli vekket mange ganger hver natt over lang tid uten å bli helt sinnsyk.. (litt forstyrret må vel være unnskyldt?) Jeg har fine bein, og kler meg bra. Jeg har sunt og blankt hår og min egen hårfarge er slettes ikke så verst om jeg skal si det selv:)
Gjest Heartbroken Skrevet 16. april 2012 #7 Skrevet 16. april 2012 -jeg er fornøyd med tennene og smilet. -jeg har tykt og blankt hår. -jeg har godt humør og en smittende (har jeg fått vite) latter. -jeg forsøker å være åpen og fordomsfri og streber etter å se det gode i mennesker. -jeg er rettferdig og klar i meningene mine. Det flotteste kompliment jeg har fått, fikk jeg for noen dager siden, da en person beskrev meg som åpen og raus - da ble jeg glad!
Gjest Miryks Skrevet 16. april 2012 #8 Skrevet 16. april 2012 Håret mitt. Humoren min. Ærligheten min, selv om ikke alle er enig der... Jeg er lojal mot venner. Og jeg er en god mor
TøffiTrynet☠ Skrevet 16. april 2012 #9 Skrevet 16. april 2012 Så bra med en tråd der vi kan skryte litt av oss selv! Jeg liker håret mitt. Det er tykt og glansfullt, med fine krøller. Jeg er ganske tung i kroppen, men har innfunnet meg med at sånn er det bare! Det positive med det er at jeg er sterk og utholdende. Trenger ikke å spørre om hjelp til å bære tunge ting. Av positive egenskaper har jeg en meget sterkt utviklet rettferdighetssans. Hater diskriminering og undertrykking på alle måter.. Og medsøstre: Vi er bra nok som vi er! <3
Skaubinna Skrevet 16. april 2012 #10 Skrevet 16. april 2012 Tja.........det vakke et lett spørsmål gitt!! Har fine negler..........tja......noe å være glad for det og ;P
Skaubinna Skrevet 16. april 2012 #11 Skrevet 16. april 2012 Oi....trykket for fort. Syns jeg har fin øyefarge og øyebryn Bryr meg om og gjør mye for de som betyr noe for meg Lett å snakke med Inkluderende Ja....det er vel det
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. april 2012 #12 Skrevet 16. april 2012 Jeg har fine øyne. Et pent smil. Passelig pent ansikt- noen sier jeg ser så glad, snill og åpen ut. Jeg har en passelig fin rumpe- selv om den gjerne kunne vært litt smalere. Dessuten er jeg en ganske positiv person, jeg har sterk psyke og kommer meg alltid videre. Skal mye til for å knekke meg, og jeg blir sjeldent sint. Har lett for å snakke med andre mennesker.
Mandalas Skrevet 16. april 2012 #13 Skrevet 16. april 2012 Fin tråd! Jeg liker - tennene og smilet - fargen på øynene mine - at jeg er en rolig og fattet person - at jeg er positiv - at jeg er snill og omtenksom - kroppsfasongen min er ok
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #14 Skrevet 16. april 2012 Dytter litt på denne, jeg:) Fin tråd!
Soon to be mum Skrevet 16. april 2012 #15 Skrevet 16. april 2012 Rent utseendemessig er jeg stort set veldig misfornøyd med hva jeg har. For tykk, masse celulitter, mye uønsket hårvekst, blek hud som aldri blir brun om sommeren... i det hele tatt. MEN jeg har jævlig fine pupper. :nikker: Når det gjelder personligheten min, så synes jeg selv at jeg er en snill, empatisk og ganske morsom person. Har en litt ironisk, og ikke minst selvironisk, humor og bruker mye under- og overdrivelser, slik mange nordlendinger gjør. Jeg er også veldig samvittighetsfull, kanskje litt vel mye innimellom, så det er nok både en god og dårlig egenskap. Og jeg anser også meg selv som inkluderende og lite dømmende ovenfor andre.
Sandana94 Skrevet 16. april 2012 #16 Skrevet 16. april 2012 Jeg er veldig fornøyd med tennene mine Smilet har jeg hørt er veldig fint, men ser det ikke helt selv (litt vanskelig å smile opprikitig til seg selv i speilet:p) Puppene er fine når jeg har bh på Rumpa mi er nok det jeg er mest fornøyd med, spretten og fin;) Av personlighetstrekk er jeg veldig tålmodig (noe som er veldig nødvendig, da sambo ikke eier tålmodighet i det hele tatt) Jeg vil også se på meg selv som en morsom og kul person, som ikke tar alt så alvorlig. Du kan også stole 100% på meg.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 16. april 2012 #17 Skrevet 16. april 2012 Det jeg liker best med meg sjøl er at jeg ikke tar meg sjøl så høytidelig, og at jeg ikke er redd for å drite meg ut. Jeg er også god til å lytte og vise omsorg.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #18 Skrevet 16. april 2012 Utseendemessig liker jeg kroppsfasongen min, og spesielt rumpa. Kan spise enorme mengder mat uten å legge på meg, og tok fort av meg kiloene etter forrige fødsel. Ellers er jeg snill med de rundt meg og tror jeg er ganske morsom. Har lett for å bli kjent med nye folk.
ROFL Skrevet 16. april 2012 #19 Skrevet 16. april 2012 Utseendemessig har jeg et klassisk ansikt med fine farger som ikke trenger allverdens med sminke (hvertfall når jeg får nok søvn, som er sjeldent nå om dagen..) Og så er jeg storfornøyd med puppene som ser like sprettne ut selv om jeg har ammet to barn . Ellers har jeg en sterk rettferdighetssans, og vanvittig bra humor.. (synes jeg selv ) Jeg er veldig klar over egne svakheter, og jeg er ikke redd for å drite meg ut.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #20 Skrevet 16. april 2012 Godt å se at mange kan se mange gode ting med seg selv! Jeg må innrømme at jeg som oftest tenker på det som ikke er bra nok! Men jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal skjemmes over strekkmerkene lenger! Jeg er stolt av å ha båret frem 3 fantastiske barn! Så da får strekkmerker heller bare være en del av meg. Jeg skal bade i bikini til sommeren uansett!! Ellers er jeg snill, tålmodig og en god mor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå