Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 I natt drømte jeg at jeg fant ut at jeg ikke trengte voksiposen til lille i magen så jeg prøvde og skylde den ned i do ;p Det gikk jo selvfølgelig .
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Jeg drømmer rare drømmer hver eneste natt. For ikke så lenge siden drømte jeg at sambo hadde vert utro og gjort ei anna dame også gravid, så hun var bare 1 mnd mindre på vei enn meg (Det skal sies at sambo ser absolutt ikke på andre damer engang, så at han skulle vert utro er urealistisk ). Har drømt en hel del om at sambo har gått fra meg osv. Ellers har jeg drømt at jeg fødte en liten gutt, hjemme på badet. Og i natt drømte jeg at vi fikk vite at vi skal ha ei lita jente, så våkna jeg i natt med tårer i øynene
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Jeg drømmer rare drømmer hver eneste natt. For ikke så lenge siden drømte jeg at sambo hadde vert utro og gjort ei anna dame også gravid, så hun var bare 1 mnd mindre på vei enn meg (Det skal sies at sambo ser absolutt ikke på andre damer engang, så at han skulle vert utro er urealistisk ). Har drømt en hel del om at sambo har gått fra meg osv. Ellers har jeg drømt at jeg fødte en liten gutt, hjemme på badet. Og i natt drømte jeg at vi fikk vite at vi skal ha ei lita jente, så våkna jeg i natt med tårer i øynene Har lest at det man drømmer om at partneren er utro betyr at man faktisk ikke frykter dette i virkeligheten Så er ett godt tegn det
Puppen og lillemor Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Jeg har drømte både i dette svangerskapet og i forrige at min er var faren til babyen i magen,, våknet og var helt fortvilet.. Og ble kjempeglad når jeg kom på at det absolutt ikke e han som er faren.. Hehe
Synne 2007<32012 Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 Ja, her er det mye rart! Drømte at samboeren min var utro, så jeg våknet gråtende. Neste natt drømte jeg at HANNkatten min fikk en kattunge som var helt lik han Det er nesten sånn at jeg gleder meg til hver gang jeg skal legge meg, fordi det er så mye artig som skjer i disse drømmene mine !
TurboPrinsessen:-) Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 I natt drømte jeg at en tidligere klassevenninne fra grunnskolen, som jeg ikke har kontakt med i dag, tok kontakt med meg for å spørre om jeg kunne hjelpe henne med å få en koffert til flyplassen. Vi bor langt fra flyplassen, lenger vekke enn hun. Vet ikke hvorfor jeg skulle det, hvorfor hun ikke kunne ta den med selv. Men hun skulle hvertfall til Køben. Hun fikk nemlig ikke lov å gifte seg med forloveden i Norge fordi hun hadde fibromylgi.. eller hva den sykdommen nå heter.. Den rareste drømmen jeg har hatt må være denne: Jeg jobbet ute i hagen, mens jeg var på jobb. Skranken sto helt alene midt på en svært gressplen. (skranken hadde kun en vegg) Jeg så en kunde sto og ventet på hjelp. (vet akkurat hvilken kunde det er) Når jeg kommer frem til skranken, er det en annen der, og han første er rasende for at denne personen snek i køen. Så faller jeg plutselig om, og ruller nedover gressplenen, som for øvrig er helt flat. En kollega hjelper meg, og får meg i fullfart til politistasjonen, for det er der man går når man blir akutt syk.Måtte trekke kølapp og vente på tur. Så er vi plutselig i leiligheten min, har et stort vindu midt i stuen med et rom innforbi, Sjefen min var der med typen sin. Han var høy, lyst langt hår med litt krøller, og svært muskuløs. Vi var vel ca 25 stk i stua, og hele leiligheten var ca 35kvm. Det ringer på døren. en tidligere sjef trenger å låne noen brune klær, for hun skal holde en tale i konferanse salen i 1.etasje, og da måtte hun ha brune klær på seg ?? Da var leiligheten min plustelig øverste etage på et hotell... Drømmen er jo helt meningsløs... typen til sjefen min var for øvrig høy, mørk kort hår, men veldig slank...
MღM Skrevet 16. april 2012 #7 Skrevet 16. april 2012 He he, morsomme drømmer dere har drømmer mye jeg også, men husker de ikke så godt som jeg gjorde sist. De som jeg enda husker fra sist svangerskap er at jeg stadig drømte om at jeg hadde født (var min første og jeg grudde meg til fødselen) og det ikke hadde gjort noe vondt! det var gjengangeren ellers hadde jeg også utrodrømmen om samboeren sist. Nå husker jeg rett og slett ikke så mye pga. når jeg våkner så rekker jeg ikke tenke gjennom hva jeg drømte før et lyst bustete hode sier :"skal vi stå opp mamma?"
Tauriel Skrevet 16. april 2012 #8 Skrevet 16. april 2012 Før jeg fikk barn hadde jeg i flere år drømt om ei mørkhåret jente, som etterhvert var vist datteren min i drømmene mine, faren eksisterte ikke i drømmene mine. Men de var fylt med konflikter og jeg var mye redd. Nå er jeg alenemor til ei mørkhåret jente hehe, og faren har vi ikke sett ;p i tillegg til at jeg går konstant på vakt og er redd X-en... Og nå har jeg merkelige drømmer om en guttunge :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå