Gjest Hemmeliganonym Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Fordi det ville sett så dumt ut med rundstykker HAHA
<3 duracellkanin <3 Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 elgen har ikke horn. den har GEVIR HAHAHA!!!!
Gjest Husfrua Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Hehe!jammen mye rart man skal spørre om her inne!for å svare seriøst på et spørsmål som høyst sannsynlig er ment for å være morsomt,så bruker elgoksene geviret når de konkurrerer om elgkuas gunst:-) De feller det hver vår og i løpet av sommeren vokser det ut igjen fit for fight i september ca.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå