pip pip Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 henter ut parkeringsbillett: LEGG DEN I VINDUET!!!!! Var i byen her forleden og skulle parkere. Fant en parkeringsplass i nærheten av stedet jeg skulle til, men makstiden var 2 timer og jeg var ikke sikker på hvor lang tid jeg ville bli. For å være på den sikre side, fant jeg en annen parkeringsplass. Klønet veldig da jeg skulle parkere (har ikke hatt lappen så lenge;) ) Så etter at jeg hadde hentet parkeringslappen, bestemte jeg me for å prøve å rette opp bilen. Da glemte jeg igjen billetten i forsetet og fikk 750 kr i bot Arrg er så utrolig irriterende. Jeg var jo så forsiktig med å passe på at jeg ikke skulle gjøre noe galt og jeg hadde jo betalt. æSJ er så m¤#hfs eppsxx"# Hehe for en kjip lekse
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Har også gjort det, men jeg klagde og la ved kopi av billetten. Fikk ettergitt boten
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Hoho. Jeg hadde skikkelig flaks i jula! Søstera mi var på besøk og vi var så opptatt av babyen min at vi glemte helt parkeringsbiletten. 2 timer etter vi parkerte kom jeg på at jeg hadde glemt å løse ut billett. Var heldigvis ikke bot der, men vakta tusla rundt når jeg kom løpende
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Dette gjorde samboeren min også. Han la lappen i vinduet, men det blåste slik at den snudde seg, og dette fikk han ikke med seg pga det dårlige været. Han ville bare komme seg innendørs. Han sendte også kopi av billetten og fikk ettergitt boten. det sto på boten at billetten var snudd, vet ikke om det hadde noe å si. Er jo verdt et forsøk?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 Har gjort det samme selv, gikk til parkeringskontoret og viste dem lappen
pip pip Skrevet 16. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2012 hm kanskje jeg skal prøve å sende det inn da. Ringt til kundeservice med en gang, men de sa bare at så lenge jeg ikke hadde lagt billetten i vinduet var det ingenting som kunne gjøres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå