Mambaa Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Jeg er 5 uker på vei, og det er en eeeeeevighet til de magiste 12 ukene. Jeg klarer ikke å fokusere på noe, tenker bare på den lille i magen. Skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå! Er ufattelig umotivert på jobb også, alt er så uvktig i forhold til dette store! Noen som kjenner seg igjen, eller som har tips å komme med??
Lille spire 12 Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Kjenner meg godt igjen... Tenkte at det blir år og dag til, men er plutselig gått 5 uker nå. Det går fortere enn man aner gitt:-)
Emmylou Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 kjenner meg igjen jeg også! gikk helt utrolig tregt de første ukene..! er nå 10 uker på vei, og synes fortsatt ting går tregt, men det går jo alltids framover! jeg sørget for å ha mange delmål for å få ukene til å gå. bestilte tidlig UL fordi jeg ville se at det var noe inni der før vi skulle fortelle nyheten. dette var i uke 7. i løpet av uke 7-9 fortalte vi familien og noen venner etter hvert som det falt naturlig praktisk sett. dette gjorde at det var bare noen dager mellom hver gang det skulle skje noe, så da hadde jeg hele tiden noe å se fram til! dette funket fint for meg for å få tiden til å gå! nå er jeg inne i en vanskelig periode. har den siste uken plutselig vært i kjempeform! kjenner ingenting til graviditeten, med mindre jeg klemmer på brystene:p dette gjør at jeg glemmer at jeg er gravid, og det gjør det vanskelig å være glad..! skal på UL på onsdag, så nå er verden litt på vent fram til da. jeg tenkte hele gravidfølelsen skulle bli sterkere etter vi hadde fortalt det til familien, men det ble ikke sånn. kan ikke unngå å tenke på MA, men det er ikke slik at jeg tror det har skjedd. men det skal bli veldig godt å få bekreftet at alt står bra til på onsdag. dette ble et langt innlegg, men det var godt å skrive ned litt tanker:) men fortvil ikke, tiden går, selv om det ikke føles sånn ut! jeg kan nesten ikke tro at jeg er inne i uke 11:D
L Y K K E Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Kjenner meg igjen. Jeg trøster meg med at jeg vet at tiden går kjempefort. Når det har gått 12 uker, vet jeg sikkert ikke hvor de ukene har blitt av heller. Det samme gjelder svangerskapet. I ettertid lurer man på hvor tiden ble av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå