Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 ...leste jeg her inne for noen år siden. Det var en smarting som hadde funnet ut at målenheten for varme var calorier. Dermed måtte frossen mat inneholde negative calorier, og man måtte følgelig gå ned i vekt hvis man bare spiste iskrem
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 He, he. Det var nesten som hun som ikke spiste smeltet ost. Man så jo med sitt blotte øye at det var mer fett i smeltet ost enn i ost som ikke var smeltet
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 He, he. Det var nesten som hun som ikke spiste smeltet ost. Man så jo med sitt blotte øye at det var mer fett i smeltet ost enn i ost som ikke var smeltet Herlig
Mikkemafian Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 He he.. Av og til er det moro å være på dib:)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 Tja, et lite poeng hadde hun vel. Det er jo vitterlig bevist at kroppen bruker et par kalorier ekstra når du drikker et iiiiiiiiskaldt glass vann istedet for et romtemperert - fordi kroppen da først må varme opp vannet før den kan nyttegjøre seg det. Men is... der tror jeg vinninga går opp i spinninga gitt...
Loglady Skrevet 16. april 2012 #7 Skrevet 16. april 2012 Jeg kjenner et menneske som veide maten, og trodde hun slanket seg ved å spise den maten som veide minst. Altså: Dersom sjokoladeplaten veide mindre enn en gulrot, valgte hun sjokoladen. Snakk om å ha gått glipp av et par vesentlige ting...
Iselilja Skrevet 16. april 2012 #8 Skrevet 16. april 2012 ...leste jeg her inne for noen år siden. Det var en smarting som hadde funnet ut at målenheten for varme var calorier. Dermed måtte frossen mat inneholde negative calorier, og man måtte følgelig gå ned i vekt hvis man bare spiste iskrem Liker teorien. Hadde det bare vært så vel...
Himmel og hav Skrevet 16. april 2012 #9 Skrevet 16. april 2012 Jeg har lest en enda bedre en! Husker ikke om det var her inne eller et annet sted. Det handlet om naboen til den som fortalte. Naboen var ikke skarpeste kniven i skuffen, og da det i en samtale ble stilt spørsmål om hvorfor hennes svært overvektige sønn spiste potetgull daglig, så svarte hun at "Potetgull inneholder jo bare tomme kalorier, så det blir han ikke tykk av!" Jadda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå