Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Ba om og få en annen vakt på 17 mai, men ser de ikke har tatt hensyn til dette, enten har de glemt det av eller så har de ignorert ønsket:( Hva skjer i verste fall om ingen av oss voksne møter opp for og stå i kaffeen?? I tillegg har de bedt meg om og bake en kake vi aldri baker her i hjemmet, verdens beste grunnet nøtteallergi:(
Mamma i vinden Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Du må jo bare få noen andre til å ta din dugnadsvakt da. Må ikke bare la være å møte. Viss ingen kan, må du kontakte styret i korpset og forklare situasjonen. Og så sier du bare at du må bake en annen kake pga nøtteallergi i heimen. Ikke verre enn det! :-)
Gjest peacock Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Hei, jeg jobber som dirigent i skolekorps. Inntektene fra 17 mai er en av de viktigste inntektskildene til å finansiere korpsets drift! Og 17 mai er det MYE å gjøre, så du blir nok upopulær om du ikke møter... Om du ikke kan ta den vakten du er satt opp på anbefaler jeg at du selv prøver å bytte med noen av de andre foreldrene. Styret i korpset har mye å gjøre, kan tenke meg at det rett og slett er glippet eller at puslespillet ikke går å legge med alles individuelle ønsker.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Hos oss må vi bytte innbyrdes, det står på lappen vi har fått med alle vaktene. Og det er vårt ansvar at det dukker noen opp på den vakten.
Gjest yrild Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 Bytt direkte med noen av de andre og bak en annen kake :-)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 Svigermor baker alltid verdens beste uten mandler og den smaker veldig godt likevel Jeg har aldri smakt verdens beste noen andre lager, så vet ikke hvordan det er vanlig å pynte den, men svigermor har alltid jordbær på og det er veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #7 Skrevet 16. april 2012 Her har vi ingen dugnad på 17. mai med korpset. Er da jommen meg nok og gjøre på 17. mai om vi skulle hatt dugnad også. Vi har flere dugnader, men de er lagt til helt andre dager enn den mest travle dagen for korpsforeldre.
Gjest Ziva Skrevet 17. april 2012 #8 Skrevet 17. april 2012 Har aldri hørt at de kan forlange hvilken kake du skal bake. Har bakt mange kaker til korpset og alltid valgt selv hvilken. Bytte av vakt på 17 mai er nok ikke like enkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå