Gå til innhold

Reklamasjon av tørketrommel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi åpnet tørketrommelen (1,5 år) da den gikk bananas her om dagen.

Vi trodde det var en spile eller lignende som hadde sneket seg gjennom åpningene i bakkant. Det hørtes slik ut.

Men det viste seg å være deler av selve trommelen..

Vi tok ut delene, støvsugde og satte den sammen. Den virker men har en bi-lyd.

Har det noe for seg å prøve å levere inn maskinen? Kan vi reklamere når vi har tuklet med den?

Eller blir vi avfeid med en gang?

Det er en dyr tørketrommel syns jeg, 5800 kr, så det er surt å måtte kjøpe ny når vi vet det ikke er vår feil dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere kan reklamere. Men det er nesten så jeg ville lagt delene på plass igjen og ikke sagt noe om at dere har fikset på egenhånd:-)

Vet ikke om det har noe å si, men dumt hvis de har noe å ta dere på så garantien ikke er gyldig lengre.

Får dere samme bilyd etter å ha hatt en reparatør der så går det jo an å klage.

Skrevet

Dere kan reklamere. Men det er nesten så jeg ville lagt delene på plass igjen og ikke sagt noe om at dere har fikset på egenhånd:-)

Vet ikke om det har noe å si, men dumt hvis de har noe å ta dere på så garantien ikke er gyldig lengre.

Får dere samme bilyd etter å ha hatt en reparatør der så går det jo an å klage.

Ja vi tenkte tanken! Men så tenkte vi også at de sikkert ser at vi har skrudd på skruene uansett og la ikke inn delene igjen..

Måtte av med begge sidene for å komme til, så det er ikke enkelt laget:P Skrudde av ca 40 skruer..

Jeg har tatt vare på delene, så det spørs om vi legger de inn igjen - sammen med litt støv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...