Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Men lillebror har ikke fått den ennå. Burde han ikke fått det til nå?
Gulosten™ Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Inkubasjonstiden er 2-4 uker, så det kan hende han ikke får det, eller at det går en uke til.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #3 Skrevet 15. april 2012 Her tok det 3 uker fra storebror ble syk til lillesøster fikk det. Han fikk det den 2. januar og lillesøster fikk de første prikkene den 21/22 jan, resten av de kom den 25/26.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 Det smitter så lenge de har blemmer og så kan det (etter det jeg har "lært") ta inntil 3uker etter de er smittet til de blir syke, så da vil jeg tro dere fortsatt har noen dager å gå på...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 Vi har nettopp hatt vannkopper på alle våre tre. Først fikk eldste det, og en snau uke etter fikk mellomste det. Tre uker etter eldste fikk vannkopper fikk yngste vannkopper. Jeg må si at det er godt å være ferdig med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå