Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Jeg har migrene hatt i mange år og er godt kjent med hva dette er, men nå disse siste dagene og 4 gangen i dag har det kommet noen smerter som er veldig vonde og pulserende på høyre side av hodet tinningen. det varer i fra noen minutter til runbdt en time. Blir kvalm like før de setter in og er uvel og veldig dårlig mens det pågår men blir blir fort frisk igjenn. Noen som har opplevd noe av det samme?
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Det du beskriver her er slik jeg har det hver gang jeg får migrene, så i min verden er dette normalt. Hos meg varer det derimot hele dagen og går ikke fort over slik som hos deg da.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 15. april 2012 #3 Skrevet 15. april 2012 (endret) Høres ut som migreneanfall. Migreneanfall kan variere både i hvor i hode du kjenner det, i forhold til styrke og lengde. Jeg blir alltid kvalm når jeg får migreneanfall, som regel kaster jeg opp også. Anfallene mine verierer fra en time til flere dager.... Det er forskjellige typer migrene, forskjellig grad og forskjellig hva som kan utløse anfall. Så det finnes ikke alltid noe fasitsvar. Endret 15. april 2012 av Kattla
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 Takk for svar, så det er rett og slett migrene på en annen måt
Frøken Ubesluttsom Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 Takk for svar, så det er rett og slett migrene på en annen måt Kan være det ja.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #6 Skrevet 15. april 2012 Det høres ut som du beskriver mine migrene-anfall. Men det kan være lurt å oppsøke lege likevel.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #7 Skrevet 15. april 2012 Ta en tur til legen. Selv om det sansynlig vis er migrene på en annen måte kan hodesmerter skyldes andre ting også. Få det sjekket.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #8 Skrevet 16. april 2012 Ta en tur til legen. Selv om det sansynlig vis er migrene på en annen måte kan hodesmerter skyldes andre ting også. Få det sjekket. Ja jeg skal bestille time i dag, jeg har hatt så grenseløst vondt i natt i flere bølger. uff merker jeg gruer meg. Nå har migrenen vært så fin så lenge så kommer dette skrekk. HI
lille sprelle Skrevet 16. april 2012 #9 Skrevet 16. april 2012 Det som er "greit" med migrene i dag, er jo at det finnes så bra medisiner. En tablett, litt uggen og så er det over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå