Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Jeg har en 3+2, koksgrå fra skeidar. Kostet ny 7000 for 8 år siden. Ser fortsatt ganske grei ut, men ønsker meg ny
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Hoho, nå kommer jeg til å bli hengt her.. (for dette er jammen meg harry) SVART SKINNSOFA
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #3 Skrevet 15. april 2012 en stygg hjørnesak med sjeselong, har hatt den i 3 år snart, så må nok beholde den noen år til. Vente til vi har råd til å pusse opp stua og kjøkkenet kanskje... svartspettet, stoff
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 Vi har mørk brun skinnsofa med sjeselong. Shit!! Og det er jo heelt ut, tør nesten ikke å invitere folk hjem lenger.. Neste er offwhite stoffsofa med romlemantiske engleputer i..
Gjest peacock Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 (endret) vi har en flyter av en hjørnesofa. Lys grå, bred sjeselong, masse løse puter og fantastisk komfort! Minimalistisk design, og god plass til å støvsuge under. GLAD i sofaen min!! Endret 15. april 2012 av peacock
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #6 Skrevet 15. april 2012 En robust sak, hjørne med sjeselong, i gråhvit. Kjøpte den på Living for 4-5 år siden, og det eneste jeg angrer litt på er at jeg ikke valgte en litt mørkere sofa.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 15. april 2012 #7 Skrevet 15. april 2012 Akkurat der stiller jeg i harry-harrygruppen! To svarte skinnsofaer, to svarte reclinere og glassbord... Men praktisk, det er det, og det er viktigst for meg, i alle fall nå. :-)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #8 Skrevet 15. april 2012 Jeg har denne og denne, men i mørkere spettet beige:)
It's all about me Skrevet 15. april 2012 #10 Skrevet 15. april 2012 Har svart hjørnesofa i microfiber som jeg HATER over alt. Den er genial siden den kan rengjøres like lett som skinn, men smulle og bøss trekkes oppi bare du tenker på det, og suges fast som bare microfiber kan. Så jeg som hater rusk i sofaen må støvsuge den to ganger om dagen. ønsker meg to 3-setere i svart skinn. En litt moderne med skarpe kanter, ikke en av disse myke, fluffy skinn-sofanene. Og så vil je ha to stoler i stoff i skikkelig kontrastfarge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå