Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Lang historie kort; har en genfeil, so gjør at jeg har større risiko for å utvikle kreft (først og fremst bryst) Skal derfor inn å fjerne/rekonstruere. Var inne på samtale i oktober. Fikk beskjed om at operasjonen skulle skje etter 15.01. Ko da til å få en telefon dagen før. Skulle da komme inn dagen etter på samtale/omvisning, og operasjonen dagen etter. Greit nok. Avlyste sydentur, siden jeg reknet med jeg skulle være rimelig nyoperert nå. Men, det er jeg da ikke. Fastlegen min sjekket opp litt forrige mnd. Hun fikk beskjed om at de skulle ringe meg iløpet av uken. Og det stemte heller ikke at de innkalte meg pr. telefon. Jeg skulle da få brev, og operasjonen skulle skje 3 til 4 uker senere. Og har da fortsatt ikke hørt noe. Operasjoen skulle vert gjennomført rundt midten av februar sa legen, men det var litt "etterslep". Må jeg bare smøre meg med tålmodighet, eller burde jeg ringe. Skjønner at de som er syke må komme først i køen selvfølgelig....
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Nei fysj, ring! Det får da være grenser! Og hva med sydenturen? Forsikring?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #3 Skrevet 15. april 2012 Det er laaaaaang ventetid på rekonstruksjon. Mange som har hatt kreft og som har måttet fjerne venter både på 3. og på 4.året for rekonstruksjon. Så jeg tror du må smøre deg med tålmodighet der. Du får kanskje fjernet tidligere, men ny(e) bryst kan du måtte vente lenge på.
2 hjertegull :) Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 Ikke sikkert du trenger å vente så lenge, hvis de fjerner og rekonstruerer i samme operasjonen.. Du har jo ikke kreft ennå, så din situasjon er litt anderledes med tanke på køen.. Ring og mas! Du har jo fått så mange forskjellige beskjeder, ingen kan klandre deg for å prøve å få litt oversikt over hva som FAKTISK skal skje, og når! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 Ikke sikkert du trenger å vente så lenge, hvis de fjerner og rekonstruerer i samme operasjonen.. Du har jo ikke kreft ennå, så din situasjon er litt anderledes med tanke på køen.. Ring og mas! Du har jo fått så mange forskjellige beskjeder, ingen kan klandre deg for å prøve å få litt oversikt over hva som FAKTISK skal skje, og når! Lykke til! Det blir litt annerledes for meg som ikke er syk ja. Fjerner ikke alt, bare "melkekjertler". Får ta en telefon iløpet av uken da.... Takk, for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå