Gå til innhold

maxicosi,bretax,eller be safe bilstol til nyfødt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilke erfaringer har dere damene??

hadde be safe til førstemann og likte setet godt men synes det er litt tungt?!

vil gjerne høre deres meninger også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde britax til første som baby stol, men det er ett veldig tungt sete. Nå har vi besafe som stol nr to. Fungerer bra det:) Men neste babystol blir maxi cosi siden det er såpass lett

Skrevet

Maxi cosi! Ingen over og INGEN under! Elsker det setet!

Skrevet

Vi hadde besafe izi sleep til første. Forsåvidt fornøyd, men det var tungt, og trangt. Nå har vi kjøpt maxi cosi pebble, den nyeste stolen :) ser veldig fin ut så gleder meg til å bruke den :)

Skrevet

Vi hadde og besafe først, og var forsåvidt bra, men for tungt... Fikk vi låne Maxo Cosi, og ingen tvil om at de blir det denne gangen:-)

Skrevet

Vi hadde og besafe først, og var forsåvidt bra, men for tungt... Fikk vi låne Maxo Cosi, og ingen tvil om at de blir det denne gangen:-)

Dårlig norsk her... Skylder på ipad:-) SÅ fikk vi.... Og MAXI

Skrevet

Av erfaring så velger vi besafe izisleep for 2. gang. Maxi visitt og de andre er sååå mye mindre og man kan risikere og ikke kunne bruke det så lenge. Izisleep er det eneste setet på markede som er den str det er. Det er tungt, men varer lenger...

Skrevet

Og ett annet argument, man slipper og feste beltet over beina på ungen i Izisleep, også det eneste setet som ikke har beltet tvers over beina. Så lenge man ikke har isofix. Vi har det kun i en bil og syns det er klønete og få ungen ut og inn av bilen når beltet må løsnes hver gang for og få ut og inn ungen. Det gjør også at risikoen for feilmontering blir større. er ikke alle som er klar over denne forskjellen på Izisleep kontra andre stoler. Så vil bare informere :-). Vært og prøve og se hvordan stolene festes før man kjøper...

Skrevet

Vi har kjøpt Besafe izi Go denne gangen! Lett, veldig gode resultater i sikkerhetstest (også uten basen) og veldig praktisk løsning på solskjermen :)

Skrevet

Av erfaring så velger vi besafe izisleep for 2. gang. Maxi visitt og de andre er sååå mye mindre og man kan risikere og ikke kunne bruke det så lenge. Izisleep er det eneste setet på markede som er den str det er. Det er tungt, men varer lenger...

Junior her vokste ut av izi sleep tidlig, og vi gikk over til maxi cosi, som han brukte mye lenger. Han var/er en veldig stor gutt, og synes izi sleep ble for trang, særlig i overkroppen. Men ingen tvil om at det er et bra og solid sete:-)

Skrevet

Av alle de kriteriene jeg setter meg, så er setter jeg sikkerheten som nummer 1! Utseende, vekt og denslags bryr jeg meg ikke om.

Så mitt barn skal ha Römer Baby-Safe Plus II SHR

Her er test av barneseter i fjor. De tre setene som er der, har våre barn. Bare at jeg ikke har snudd eldstemann ennå, skal vente til sommeren, men setet et klart! =)

http://www.klikk.no/foreldre/utstyr/article673326.ece

Skrevet

maxi cosi igjen... nytt sete, men hadde samme til de andre. får barn som blir store fort og er redd for at andre seter blir for små...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...