cmilla80 Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Har akkurat funnet ut at barna må ha 3 uker sammenhengende sommerferie. :/ What to do!? Vi har tvillinger som da er 22 mnd. Er det litt for tidlig å dra til div parker? Tenker på om de vil få noe ut av det. Noen som har prøvd med så små barn? Eller noen som har andre gode forslag? Syden blir vi å vente noen år med!!!
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Trenger ikke de store parkene med kø og kaos for å tilfredsstille dem vil jeg tro:-) hjemme ved foreldrene mine ligger det en liten dyrehage som jr her bare elsker. Ligger mellom Risør og Kragerø, så om du har tenkt deg den veien vil jeg anbefale Den lille dyrehage (heter Brokelandsheia der den ligger). Mye annet fint å finne på i område øst på Sørlandet og. Og om du ikke trenger bo ved sjøen er det mange fine og rimelige hytter å leie, for eksempel på Vegårshei. Ofte rett ved ferskvann med gode bademuligheter:) Vil tro du finner noe på visitsorlandet.no og ved å google litt... Og hytter til leie på finn:-)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #3 Skrevet 15. april 2012 Jeg også ville foreslå hyttetur framfor parker Det finnes jo mange åpne gård hvor man kan gå og se på dyr. det kan være spennendes i den alderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå