Gå til innhold

Lite liv uke 33. Ringe føden eller jordmor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har i helgen kjent mye mindre liv en "vanlig"... kjenner svake bevegelser men veldig skjelden.

har ikke vært bekymret før, men i helgen har det vært slik at jeg tenker over det hele tiden. setter meg ned og kjenner etter og som sagt kjenner svakt og skjelden litt bevegelse...vet det er normalt men mindre bevegelse pga plassen men er likevel urolig.... er forressten 3 gangs gravid 33+4

tenkte å se ann til i morgen og ringe.. ringer jeg føden eller kontakter jordmor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring føden å snakk med de du=) de kan svare deg veldi godt:)

Skrevet

Var 32 uker på vei og hadde gått en dag der jeg nesten ikke hadde kjennt liv. Ringte føden fikk beskjed om å drikke brus, spise noe kaldt om det ikke var noe forandring etter det skulle jeg bare komme ned. Ble ikke noe forandring så jeg gikk ned og alt så meget bra ut sa de :) Bare og ringe :)

Skrevet

Du SKAL ringe føden når du kjenner lite liv. Som jordmor sa til meg på kontroll denne uka: bruk føden som legevakt!

Alt er sikkert ok, men kan være greit å sjekke det, ikke minst for at du selv skal bli beroliget! :)

Skrevet

hei

HI HER....vært en tur på føden i dag og alt sto bra til.... fikk også UL og sjekket morkake og at babyen har det bra.. det var godt å få bekreftet. Han hadde til og med snudd seg fra seteleie til skråleie så kanskje derfor jeg kjente mindre liv....

gøy å se en liten krabat på 2,5 kg som var så livlig:)

Skrevet

Godt å høyre. Eg er 33+1 i dag, og har kjent mykje mindre liv i helga. Har ein mistanke om at han har snudd seg frå sete til hodeleie, og at eg derfor kjenner det annleis når han bevegar seg.

Men, er glad for jordmortime på onsdag, så eg får spørje henne, og få lytta på minsten.

Ha ein fin dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...