Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Noen som har hatt det og kan fortelle om hvordan de opplevde det? Jeg er en prøver, så er ikke gravid nå. Men, jeg har de siste to dagene hatt dunking / stikking/ ubehag i leggen /foran på leggen....Den er ikke hoven, blå eller rød, det er kun denne dunkingen... Hvor stor er muligheten for at dette er blodpropp? Je ghar vært sykemeldt en stund nå, så har dessverre vært ganske sittestillende......siste 4 mndene. Røyker ikke,drikker ikke og spiser sunt og variert. blodposent på 14,8....
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Takk for svar:) Får de funnet det ut kun vet hjelp av en blodprøve? Hvordan fant de det ut på deg og hva slags behandling fikk du?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #3 Skrevet 15. april 2012 igjen,takk for svar! Så fint at alt gikk bra med deg:) Gikk du mange dager før du oppsøkte lege? Lå du lenge på sykehus? blodfortynnende iform av sprøyter??
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Ok, har hørt at blodfortynnende spøryter er fryktelig vondt,stemmer det? økte smertene i leggen din i tiden før du dro til legen, eller holdt de seg ca likt?
Nikamo Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 Ikke meningen å blande meg i tråden, men - nei, blodfortynnende sprøyter er IKKE fryktelig vondt Jeg har satt dem på meg selv uten problemer, og jeg er generelt ikke særlig glad i nåler...
b77h Skrevet 17. april 2012 #6 Skrevet 17. april 2012 Ikke vondt m blodfortynnene sprøyter nei, men ubehagelig, ja.
lille_Harepus Skrevet 17. april 2012 #7 Skrevet 17. april 2012 Blodfortynnende sprøyter svir litt for de blir satt i overhuden. Det som hjalp meg var å knipe meg selv i huden der hvor jeg satt sprøyten så skjente jeg ikke at det svidde i det hele tatt- Det er ikke fryktelig vondt uansett- men det kan oppleves litt ubehagelig.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #8 Skrevet 17. april 2012 Synes alle snakker om hvor fryktelig vonde de blodfortynnende spørytene etter en operasjon er,jeg???
Gjest Lilu87 Skrevet 17. april 2012 #9 Skrevet 17. april 2012 Blodfortynnende sprøyter kan svi litt, men det hjelper godt om de ikke settes rett under huden, og du har et godt tak i hudfolden den settes i. Jeg får 2 sprøyter hver dag. Pga sprøyteskrekk setter jeg dem ikke selv, mannen min gjør det. Hadde jeg taklet tanken hadde jeg fint ordnet det selv, jeg ser jo hvor enkelt det er...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #10 Skrevet 18. april 2012 Hvis du er redd for at du kan ha blodpropp, så er det vel en ide å komme seg til legen? Det spiller jo ingen rolle om sprøytene er vonde eller ikke.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå