Gå til innhold

sommerferie?


toband

Anbefalte innlegg

Har dere lagt planer for sommeren?? Her har vi ikke lagt noen planer, men velger heller å se an hvordan hverdagen blir med et lite nurk! har en gutt på 7,5 år, så noe må vi nok finne på. Noen tips til hva vi kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

 

Nei, vi har ikke lagt noen spesielle planer for sommeren og det syns jeg i bunn og grunn er deilig. Her tenker vi å ta det som det kommer, for mye avhenger av fødselen og hvordan hverdagen med en liten baby vil fortone seg igjen :) Har en gutt som blir tre år i juli fra før :) Vi har tenkt å "nyte dagene" hjemme, siden vi bor på sørlandet og helt ved kysten :) Vi har en liten båt vi kan reise ut i skjærgården med, samtidig så bor vi såpass nærme Kristiansand Dyrepark at vi tenker ta en dag dit sånn på sparket når det måtte passe oss ;) Nå har dere en gutt på 7,5 år, så skjønner dere har lyst til å finne på noe. Prøv å tenk enkelt ! Dagsturer i nærmiljøet feks. Ta med en engangsgrill, oppdagelsesferd osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste blir en liten tur til Danmark (dersom alt er bra med meg og den lille) som svigers har bestillt, de har sølvbryllup så blir en tur over med danskebåten og en overnatting. Har lest masse om å ha med en så fersk baby med seg på tur og ifølge legen så skulle det gå heeelt fint om vi la alt tilrette og babyen var frisk :)

 

Men har en liten kreta tur i tankene i September så får håpe alt går fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på sørlandsferie og dra i dyreparken med 4-åringen. :) Om vi føler oss veldig spreke reiser vi kanskje over til Danmark en tur også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen planlegging her. Bør jo ikke kjøre så langt av gangen med så liten baby i bilsete så blir nok bare noe spontant i nærmiljøet i starten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal være en del på hytta. Mannen min og våre tre gutter har veldig lyst på en sydentur i september/oktober. Det vil i så fall bli for en uke. Men først må snuppa bli født, så skal vi se det an litt. Jeg er litt mer skeptisk til det. Ellers blir det en del fotballcup'er/turneringer i sommer og vi får også en del "utenlandsbesøk" av venner. Da blir det vel en del dagsturer. Så vi skal nok ikke kjede oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har planer om å dra til østlandet (bor på Vestlandet) så raskt jeg er i form til det. Har lyst å vise frem prinsessa når ho kommer. Når det gjelder kjøring har jeg snakket med helsesøster, og det går fint å kjøre litt i starten, men er viktig med mange pauser og at det ikke skjer hver dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ingen planer nei :-)

 

Synes egentlig det er herlig. Bor i en kolonihage i Danmark, og det skal bare nytes med den lille og pappsen. (Det er ikke som de norske kolonihagene. Her er det heldigvis innlagt vann og strøm. Et lite hus på 75 m2, og hage på 3-400 m2)

Vi drøyer sommerferien til Oktober -Da tar vi en hel mnd i Sicilia, hvis lillegutt har det godt :-D

 

Nå ser jeg bare frem til å gå på barsel. OH GLEDE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...