Alle gode ting er tre:) Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Jeg så hjertet slå på ultralyd i uke 7:) å mye annet er det ikke å se så tidlig. Var stor forskjell på ultralyd i uke 7 og uke 12. I uke 12 så du at det var et menneske:)
gutt11spire12 Skrevet 15. april 2012 #3 Skrevet 15. april 2012 Var på ul i uke 8 så hode,kropp,armer og ben og hjerte som slo,ryggraden som hadde lukket seg og hjernen På bilde ser det bare ut som to rundinger oppå hverandre da I uke 10 derimot var det en mini baby på bildene og
2,5barn+1engel Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 Var på ul pga blødning da jeg var 6 + 0 og da såg vi en liten "bønne" og hjerteslag. ( er prøverør så vi vet nøyaktig hvor langt jeg var på vei)..
sologsommer Skrevet 15. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2012 Tror jeg skal på ekstra ul i morgen? Pga. Overstimuleret? Men er da bare 5 +2. Ville ha vært så deilig og se liv
2,5barn+1engel Skrevet 15. april 2012 #6 Skrevet 15. april 2012 hvis du skal så tidlig så må du være obs på at du kan se et tomrom på skjermen.. pga at ikke alltid de ser noe så tidlig.. embryoen er veldig liten nå.. Jeg var også overstimulert etter ivf, men slapp unna det verste.. Hvis du skal på ul i morgen pga overstimulert så sjekker de nok buken din for å se om hvor mye veske det er der.. ikke sikkert de ser etter noe liv ennå engang,, masse lykke til. håper smertene gir seg, og at du får se noe der inne.
TurboJenny87 Skrevet 15. april 2012 #7 Skrevet 15. april 2012 Var 6+2, så da hjertet. Men det sies vel at hjertet begynner å slå rundt 5+4, så tror ikke du skal bli skremt dersom du ikke får se noe
Henriette2806 Skrevet 15. april 2012 #8 Skrevet 15. april 2012 Var på ul tidlig i uke 5, så bare et pitte lite embryo og d var for tidlig til å høre hjerteslagene, men det var veldig betryggende og en fin opplevelse fikk også bekreftet at d bare var 1 inni der
sologsommer Skrevet 16. april 2012 Forfatter #11 Skrevet 16. april 2012 Så bare en fostersekk og en tykk slimhinde?? Fandt bare litt væske i magen, men kroppen er full av vann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå