toband Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Har hatt en ganske stressende jobbehelg, og vært endel plaget med kynnere som er litt vonde! Får menslignende smerter! I går hadde jeg kynnere hele kvelden som kom og gikk. Jobber som kokk, og det er stående arbeid hele dagen uten faste pauser. Man setter seg om man har mulighet liksom! Er det normalt å få vondt av kynnere, eller burde jeg ringe legen i morgen? er forresten i uke 32. Er delvis sykemeldt fra før, og håper jo jeg skal holde ut de siste 5 ukene før perm, men kjenner at kroppen sliter.... Så, hva bør jeg gjøre?
optimist77 Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Jeg også er av den erfaring at kynnere forverres med stress. Jeg syns du bør ringe legen jeg, bare sånn for å være på den sikre siden Lykke til !
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #3 Skrevet 15. april 2012 Mine forsterkes også ved stress og fysisk utmattelse. De forsterkes også dersom jeg setter meg ned i en stilling i sofaen som bare er halvveis avslappende. Så legg deg ned og stress helt ned. Prøv gjerne å sove. Er ikke kynnerne roet seg ned og menssmertene gått over etter en time eller to, så ville jeg ringt føden. Husk å følge magefølelsen, og ring nå dersom du er bekymret. Mitt tips, i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå