HokusPokus1 Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Jeg skal snart til min første psykologtime.. Gruer meg, vet liksom ikke hva jeg går til og hvordan ting foregår.. Noen som vil dele opplevelse fra første møte med psykolog?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Hei! Skjønner at du gruer deg, men ta det helt med ro, jeg opplevde det som veldig fint. Når man kommer begynner man som regel bare å snakke litt om hva som skal skje i timen og så spør psykologen deg gjerne om hva det er som bringer deg til timen. Vi snakket litt om problemene mine, når det hadde oppstått, hvordan jeg opplevde det og så videre. Jeg gruet meg kjempemasse, men slappet av etter noen minutter og opplevde det som veldig fint å kunne snakke med noen som virkelig lyttet og tok meg på alvor. Noe som kan være lurt er å skrive ned noen stikkord som du kan tenke deg å snakke om eller som er viktige. Det er lett å glemme når man er litt smånervøs=)
HokusPokus1 Skrevet 15. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2012 Takk for godt svar til en nervøs skrott
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå