Påtidemedentil Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Skulle hatt TR for 1 1/2 uke siden, å den har enda ikke dukket opp. Skulle teste imårrest, men glemte det helt. Så jeg lurer på om jeg kan teste likevell?
<3 2G <3 Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Det kan du, bare pass å ikke drikke masse og ikke tisse på minst 4 timer, lykke til :-)
Nangiliama Skrevet 15. april 2012 #3 Skrevet 15. april 2012 Skulle hatt TR for 1 1/2 uke siden, å den har enda ikke dukket opp. Skulle teste imårrest, men glemte det helt. Så jeg lurer på om jeg kan teste likevell? Test i vei du! Da jeg var gravid for 3 år siden, testet jeg om ettermiddagen/kvelden på billigstrimmel, ca 5 dg over IKM, og det ble positivt Tok ny test neste morgen likevel, siden jeg nesten ikke kunne tro det var sant, hehe!
November-spire-79 Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 Jeg testet på kvelden tisset to ganger på en halv time og fikk positiv begge gangene......
Påtidemedentil Skrevet 15. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2012 Det var negativ :/ Så er vell ikke gravid da, bare tull med syklusen sikkert! Håper tanta kommer snart, så man kan begynne en ny mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå