Gå til innhold

Hvor mye har dere gjort klart til den lille? Har dere starta på fødebaggen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her er det meste på plass nesten. I dag går vaskemaskina for andre runde med klea, seng klea, kluter, tepper ++ ;-)

Siste malingstrøk skal på veggen på rommet til lille jenta. Senga er klar, vogna på plass, bilstol ;-)

 

Fødebagen er ikke startet på enda, men baggen er tatt frem da så nå jeg kommer over ting man burde ha med så skal jeg legge det i ;-)

 

Starter på 3.tri neste uke ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en del klær og utstyr fra forrige runde, men har ikke begynt å vaska og kjøpe det vi mangler enda. Er ganske laidback på dette kjenner jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi. har termin i begynnelsen av juli, og vi har fått en del ting og sånn, men fødebagen har jeg IKKE tenkt på. Før nå, da. For nå fikk jeg lyst til å kjøpe en søt bag som kan være fødebag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et barn fra før, så kommer nok ikke til å gjøre i stand noe før slutten av juni. Skal vaske gamle klær og hente baby"bagen"(soveplass) ned fra loftet.. Omrokkere litt i kommoder slik at baby får en plass å ha klærne sine.

Fødebagen pakker jeg mens jeg går hjemme med rier, forrige gang pakket jeg altfor mye! Denne gangen holder det med et par skift, toalettsaker og klær som baby skal ha på hjem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy da er du tidlig ute,hehe. Jeg kjenner jeg tar ting veldig med ro denne gangen. Har klær fra førstemann. Men jeg mangler ny bilstol, vugge+ allt utstyr til vuggen, Ny babycall, dyne,laken,gulpekluter, smokk, ja i det hele tatt...hehe.

 

Har kjøpt søskenvogn da, som jeg har tatt i bruk som singelvogn til størstemann allerede. Elsker den!

 

Ellers tror jeg jeg pakker bagen når riene begynner, hadde god tid sist, og tar sjansen på at jeg får tid til det denne gangen også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må jeg si.

Vogn, seng og bilstol og vugge har vi etter storebror.

Det vi har kjøpt til nå, uke 27 er, 4 luer... De var så søte og så var de jentete.

 

Tar det virkelig med knusende ro og har absolutt ikke begynt på noe fødebag, guu jeg er glad for at dette er nr to. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har pusset opp barnerommet, ordnet stellebord, bilsete, bestilt vogn, kjøpt/fått en del klær men ikke sortert enda. Har heller ikke begynt å vaske noe da jeg vil spare noe til permisjonen starter :) Ikke pakket bag eller liknende heller enda, men venter et par uker til. Er tross alt bare 29 uker så håper han holder seg inne i mange uker til :) Men er enig i at det følels godt å være forberedt, spesielt når en er førstegangs og føler en ikke har kontroll over noe annet enn utstyret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det er fint lite. Kjøpte en nusselig kjole til lillemor, ellers har vi vel det meste fra før. Storesøster blir to 5 dager etter termin. Har ikke landet på om vi skal kjøpe ny sprinkelseng til henne eller ikke (storesøster bruker sin ennå) Kan jo hende det er mest behagelig å ha henne i senga mellom oss. Eller i vogga, eller bagen. Får se. Storesøster har omsider lært seg å gå (21 mnd, så lovlig treg!) da trenger vi ikke tvillingvogn likevel. Hurra! Har så mye klær og stæsj etter storesøster at vi trenger vel ingen ting. Og folk er jop helt gærne når det gjelder å kjøpe inn klær og gi i gave. Tror knapt jeg kjøpte et eneste plagg til storesøster før hun var 6 mnd. Og da kun fordi jeg ønsket å handle litt, som mora hennes. Ikke fordi hun trengte klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står både barneseng, stellekommode, lekegrind, klær, vogn, bilstol og det meste klart. Bare småtteri igjen! :) Har ikke begynt å vaske klær da, det venter jeg litt med. Men fødebagen har jeg ikke pakket. Har tenkt litt på hva jeg trenger å ha med, men føler at jeg har god tid igjen til det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har akkurat kjøpt deilig babyteppe og strikkelue i merino ull som jeg skal ha i fødebagen, vil ha mitt eget teppe... www.babytepper.no bra tilbud denne uken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...