Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Hvilket kjønn var det mest aktive barnet du har bært i magen? Litt greit om dere skriver hvilket kjønn dere har. Blir ikke like vesentlig hvis du har 3 gutter at en gutt var mest aktiv
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Gutt 1: Veldig aktiv i magen, rolig baby og smårolling, aktiv stor gutt. Gutt 2: Litt roligere i magen (men hadde morkaken foran da), aktiv baby og smårolling, veldig rolig stor gutt. Gutt 3: Ganske aktiv i magen, veldig aktiv baby, middels aktiv smårolling, ganske rolig nå som han snart blir 5 år. Jente: Veldig rolig i magen, relativt aktiv baby, hyper som smårolling (mer aktiv enn alle guttene tilsammen), men har roet seg litt nå etter at hun bikket 2,5 år.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #3 Skrevet 15. april 2012 Jeg har to gutter og to jenter, kan ikke si det har vært så stor forskjell på aktiviteten. Men den ene gutten lå veldig høyt sidelengs i magen (tverrleie) helt til uke 36 og hans sparking gjorde så sinnsykt vondt i forhold til de andre. Han fikk bena nærmest innunder ribbeina mine og spente så jeg stønnet av smerte opp i nederste ribben. Hadde problemer med nederste ribben på min høyre side i flere år etter at han ble født, det ble en feilstilling eller noe der. Gjorde skikkelig vondt om jeg hostet, nøys e.l. med litt feil vinkel på overkroppen.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 Begge guttene mine var bedagelige i magen, mens snuppa var helt turbo.
Honningmelon Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 En gutt og to jenter. Gutten var helt klart roligst, mens jentene var turbo. Spesielt minstejenta.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #6 Skrevet 15. april 2012 jeg har en gutt og to jenter.. Gutten var helt klart mest aktiv i magen, og er fremdeles mest aktiv.
Bondejenta Skrevet 15. april 2012 #7 Skrevet 15. april 2012 Fire barn. Alle rolige i magen. Gutt, jente, jente, jente. Jente nr to har alltid vært turbo etter hun kom ut av magen ;-)
Gjest SHOC Skrevet 15. april 2012 #8 Skrevet 15. april 2012 Tv 1 var mest aktiv i magen. Men etter de ble født er det Tv 2 som er mest full fart. Jenter.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #9 Skrevet 15. april 2012 Har en jente og to gutter. Jenta og den yngste gutten var de mest aktive, når jeg tenker meg om var muligens jenta mer aktiv, for hun holdt meg våken natta gjennom
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #10 Skrevet 15. april 2012 Gutt 1: Veldig rolig i magen og altfor rolig da han kom til. Nå som 9-åring er han ganske aktiv med tanke på sport ol, men ganske rolig og grei om han får beskjed om det Jente 2: Propell i magen dag og natt, da hun kom til var det også aktive hverdager. Ønsket ikke å være lita lenge, skulle gjØre alt selv. Nå er hun 7 og er fremdeles hØyt og lavt, mange synes hun kan være litt slitsom. Jente 3: Omtrent som fØrstemann, både rolig i magen og nå. Ikke særlig aktiv, og ganske mye er et ork om hun må rØre på seg. Hun er den som kan sitte for seg selv å syssle med småting i timesvis. Gutt 4: Passelig aktiv i magen, og enda mer aktiv nå etter han kom til. Han er 14 mnd, og han var veldig tidlig ute med å lære seg å gå, og her er det full fart fra morgen til kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå