Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere så langt i svangeskapet?


Augustspire<3

Anbefalte innlegg

Surrepus: Kan du sei noko om vektnedgangen? Min er et resultat av at eg har kutta snop, gått litt på tur og sove ingenting kombinert med travel jobb. :P føler meg betre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35, opp 8 ( 10 viss ein rekner frå det minste eg har vor ei svangerskapet ved overgang til 2. tri) De som ahr gått opp så lite, kva seier dei til det? hadde de litt ekstra frå før, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36+1. Har gått opp totalt 11,5kg. Var normalvektig i utgangspunktet. Ikkje gått ned i vekt i starten som ved forrige svangerskap (gjekk då ned 2 og så opp 13, totalt +11kg, men vog ca 5kg meir i utgangspunktet den gongen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 veker på veg: opp 8-9 kg.

 

Gikk opp lite dei fyste 20 vekene, men gikk heller ikkje ned noko. Etter det har det gått jamnt og trutt rette vegen. Viss eg ikkje vaknar med masse vatn i kroppen ein dag, så reknar eg med å havne på dei anbefalte 12-14kg. Håpar i alle fall det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35, opp 8 ( 10 viss ein rekner frå det minste eg har vor ei svangerskapet ved overgang til 2. tri) De som ahr gått opp så lite, kva seier dei til det? hadde de litt ekstra frå før, eller?

Ja jeg har litt fra før. Men har gått ned de 4 kg jeg la på meg etter at jeg fikk påvist svangerskapsdiabetes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13kg - 37+3. La på meg 11kg sist (først 2 ned, så 13 opp). Brukte sist 18mnd på å gå ned, men gjekk ned 18kg - så heldigvis opp 2. Var ikkje fint å kunne telle ribbeina....hadde berre all vekta forsvunne der eg ville så....greit å ikkje være for opptatt av vekta. Trena litt etter fødsel sist, men gjekk mest tur og var generelt i aktivitet. Fungerte godt. Amming i 12-13 mnd gjorde sitt. Stresser ikkje med vekta - men prøver eta sunt og variert. Har blitt litt is og kaker/desserter i sommar, men prøver redusera mengden og heller eta frukt og bær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14,5 kg, termin 25.08. Begynner å bli redd for at strekkmerker kommer nå på tampen... :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opp 13 kg i uke 38. (det er mindre en de 2 første gangene) kommer til å havne 2-3 kg lavere på sluttvekten ved fødselen.

helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 + 4: 10 kilo opp. Håpar det forblir slik, vekta har omtrent stått stille siste mnd. Det skal bli utruleg deilig å forhåpentlegvis få kroppen tilbake. Føler huden rundt navlen svir, usikker på om det kun er kynnara, eller om det rett og slett er strekkmerker i utvikling....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38+5: 13kg opp. Har gått litt opp og ned i det siste, variert frå 12,5-13,5....termin 15.8. (fødte 6-7 dager før sist), så heilt ok vektoppgang...ingen strekkmerker denne gongen heller....strekker noko vanvittig mange gonger båder her og der, men det er lillebror som trykker på frå innsida...særlig ømt mange gonger rundt navlen og eit par andre punkter på magen...likevel godt at det er sånn futt...ikkje tvil om at det står bra til der inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt 12 kg med termin om 2 uker. Har gått opp 5 kg nå siste mnd. Mye vann i kroppen... Håper det forsvinner fort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...