Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere så langt i svangeskapet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Dere som har født før og har gått opp alt fra 20 kilo og mer... hvordan kommer dere tilbake til vanlig vekt før graviditeten?

Jeg er førstegangsfødende og har til nå (28 uker) gått opp 10 kg. Og magen har begynt å vokse nå :D hihi.. så mer skal det bli :)

Annonse

Dere som har født før og har gått opp alt fra 20 kilo og mer... hvordan kommer dere tilbake til vanlig vekt før graviditeten?

Jeg er førstegangsfødende og har til nå (28 uker) gått opp 10 kg. Og magen har begynt å vokse nå :D hihi.. så mer skal det bli :)

Jeg ligger omtrent likt som deg hittil. Dersom jeg sammenligner med forrige svangerskap, så ligger jeg 2-3 kilo foran "skjema" denne gangen. Sist gikk jeg opp 14 kilo, hvor lite av det kom på de siste 3 månedene, så det er slettes ikke sikkert du går opp så veldig mye de neste månedene. (Tror nok det varierer veldig, så vi trenger jo ikke ta sorgene på forskudd. :D )

Ellers forsvinner jo MYE av vekten innen du kommer hjem fra sykehuset, og resten ved gåturer og lite tid til å spise. ;)

Hehe.. nei, det har du rett i! Trenger ikke å ta det som et faktum på forhånd. Tenkte ikke på at det kan stå stille nå som magen skal vokse.. :D hehe..

Det er jo noen kilo i baby og fostervann osv.. men blir spennende å se hvordan det forsvinner etterpå også. Alt er så nytt!!! :D spennende.. hehe :)

Nå er jeg i uke 23,og gått opp 2,5kg av de 5kg jeg gikk ned i begynnelsen.

Hvorfor svarer du i august 2012 forumet?

Hihi..

Eeehmm... :P antagelig for jeg ikke følger helt med..gikk meg litt bort. hehe

Nå er jeg i uke 23,og gått opp 2,5kg av de 5kg jeg gikk ned i begynnelsen.

Hvorfor svarer du i august 2012 forumet?

Hihi..

Eeehmm... :P antagelig for jeg ikke følger helt med..gikk meg litt bort. hehe

Hehe... Fort gjort :D

Godt å se at det er flere som er tidlig i ammetåka :P hihi

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...