Gå til innhold

Er dere hissige?


VinterSol+2

Anbefalte innlegg

hehe, ja det lurer jeg på da. noen som er mer hissige enn normalt nå i svangerskapet?

 

jeg er sånn halvhissig av meg fra før, så egentlig syns jeg ikke det er så store forskjellen på meg.

 

men jeg merker likevel av og til at jeg plutselig biter til litt hardere enn jeg egentlig normalt ville gjort, litt sånn ryggmarksrefleks, rett og slett.

 

jeg har hatt venninner som har blitt så hissige at de ikke er til å kjenne igjen når de er gravide, og det er egentlig ganske ekkelt.. så jeg prøver liksom å unngå å være sånn, og å puste litt før jeg reagerer, -både overfor barn og voksne.

I første svangerskap husker jeg at mange liksom skulle "unnskylde" meg med hormoner når jeg var opprørt over noe, og det likte jeg IKKE: Jeg var på den tiden tillitsvalgt inn i et utvalg der det var mye å gjøre og mange kamper som måtte tas, og da irriterte det meg når jeg ikke ble tatt seriøst pga graviditeten...

 

er du hissig eller hormonell på andre måter? og gjør du noe for å hindre deg selv, eller lar du det bare være og tenker at folk får skrive det på hormonell-kontoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er generelt en hissigpropp (eller lett å terge) Og er ihvertfall hissig nå =) Stakkars sambo til tider! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i utgangspunktet veldig lite hissig, men tror nok gubben vil si jeg bjeffer litt mer enn vanlig for tida, ja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...