November-spire-79 Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Er det noen av dere som har opplevd å "føle" at det for eksempel er en gutt? Jeg har en sterk følelse av at det er en gutt uten å egentlig vite hvorfor jeg føler det. Tenker på gutteklær, og blått barnerom Er 10+0 i dag, så jeg gleder meg til å finne det ut.
najaden Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Ja, med nummer en var jeg 100 prosent siker på at det var ei jente. Ble faktisk litt overrumplet da mannen min et par uker før termin begynte å snakke om guttenavn, for i mitt hode bar jeg ei lita jente - en magefølelse som ble støttet av alt av "kjerringråd" også. Og ut poppet et stor gutt på over fire kilo
November-spire-79 Skrevet 15. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2012 Hehe ja jeg kan jo umulig vite dette, men det er så rart Tenker gutt hele tiden Får bare vente å se
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 Jeg har vært skråsikker på gutt begge gangene og det har det blitt. Denne gangen med nr. 3 tror jeg også det blir gutt, bare fordi jeg tenker at det er helt umulig at jeg kan få en jente. Kinesisk kalender viste gutter på de 2 første, men jente nå.
Appelsindyret Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 jeg var bombesikker på at nr.2 er jente! og jaggu viste det seg å være riktig på UL Fikk gutt første gang selv om kinesisk kalender viste jente Så stoler ikke på den ihverfall
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #6 Skrevet 15. april 2012 Var bombesikker på at jeg hadde en jente i magen, kunne ikke se for meg noe annet... Men 3 ultralyder tyder på at jeg venter gutt Ble helt overlumpet når jordmor sa det for jeg var så skråsikker.
Netti*** Skrevet 15. april 2012 #7 Skrevet 15. april 2012 Har hatt veldig følelse på følelsen at det har blitt gutter de første gangene. Kjøpte masse gutteklær, men fikk to flotte jenter. Etter det har jeg sluttet å kjenne på min magefølelse :-) men har flere venninner som har hatt rett på magefølelsen.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 15. april 2012 #8 Skrevet 15. april 2012 Første gang hadde jeg ingen følelse overhode. Nå er jeg 100% overbevist at det blir gutt. Litt fordi 98% av de jeg kjenner som har fått barn, har fått jente først og så gutt.. hehe.. En annen ting er det at jeg har begynt å sy, og det er så mye fint til jenter. Snuppa er begynt å bli så stor at hun har sterke meninger mht hva hun vil gå med... Vi ønsker oss egentlig en jente til begge to, men det aller viktigste er at det er et friskt barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå