Lullunutu Skrevet 17. april 2012 #26 Skrevet 17. april 2012 Vi har to gutter fra før og har ikke visst hva det ble tidligere. Var utrolig spennende og kunne litt tenkt meg å gjøre det samme denne gangen. Men er definitivt siste gangen jeg er gravid, og vil planlegge ting litt bedre denne gangen, kvitte meg med alt det blåe hvis det blir jente osv. Så får vi håpe lille viser oss hva h*n er da, den 4. mai :-) Kunne uten tvil tenkt meg jente, men blir like glad for gutt, blir en flott trekløver i huset da :-)
Mars78 Skrevet 17. april 2012 #27 Skrevet 17. april 2012 Vi som har flere av samme kjønn,har kanskje litt større ønske om å få motsatt kjønn enn førstegangs f.eks.Hvis man har 3jenter og er gravid for 4.gang,eller 3 gutter,ønsker man selvfølgelig at nummer 4 skal være av motsatt kjønn.Det synes jeg er helt normalt.Selvfølgelig kommer vi til å elske lille babyen uansett kjønn,men det må være lov å ønske seg.Her i huset er det bare blått.Mange biler,utallige fotballsko,spiderman figurer,fotballer.Savner litt rosa fargen,jeg :)Så det skader ikke hvis nå kommende babyen e en jente
førskolelæreren Skrevet 17. april 2012 #28 Skrevet 17. april 2012 Vi ville vite det og vi venter en liten guttebaby
Solstrålen Skrevet 17. april 2012 #29 Skrevet 17. april 2012 Gleder meg sånn til å få vite hva vi skal ha, bare 2 uker igjen:) Det er det samme hva vi får, men vil vite:)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 18. april 2012 #30 Skrevet 18. april 2012 Vi visste ikke i første og syntes det var veldig spennende! Nå er vi litt fram og tilbake på det siden dette blir siste og det hadde vært spennende å ha sett om det ble motsatt kjønn eller samme
Kæmma og trultene Skrevet 18. april 2012 #31 Skrevet 18. april 2012 Da jeg gikk emd førstemann ville jeg ikke vite nei! Så det da hun kom ut Neste gang var tutta blitt tre, og da var det geit for oss å vite om det ble gutt eller jente så vi visste hva vi skulle si. det samme gjelder denne gangen (asså - hvis de kan være 90% sikre på UL da...). Jeg vil gjerne kunne si til jentene om det blir en lillebror eller lillesøster. Foreløpig ser det ut som det første!
Knerten's mamma <3 Skrevet 18. april 2012 #32 Skrevet 18. april 2012 Vi visste ingenting første gang,men jeg var 100% sikker på gutt, og hadde rett så ble ikke overrasket. Nå med neste er jeg sikker på jente, og mtp at dette er siste barnet så har vi lyst å vite det for å ha prøvd det også Men jeg får lov til å bestemme da.. Ene dagen vil jeg, og neste ikke 8) heeelt håpløst ambivalent! Godt det er noen uker til ordinær
eviglykke Skrevet 19. april 2012 #33 Skrevet 19. april 2012 Vi har valgt å ikke vite! Ekstra spennende. Synes ikke det er vanskelig mtp planlegging. Klart det er mindre unisex-klær. Er uansett av den oppfatning at vi ikke vil ha rosa eller blå baby, så det er ikke et problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå