nr.4 på vei Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Vi vil gjerne vite, men ser ut som baby ikke vil vise oss hva det er. Etter tre gutter så hadde jeg løyet om jeg hadde sagt at jeg ikke ønsket meg ei jente Men vi er glad for at alt ser bra ut, så da er den perfekt om det er tut eller trakt
Puppen og lillemor Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Vil vite hva jeg får.. Mest av alt pga praktiske hensyn! Har en jente fra før.. Får vi en jente til har vi egentlig alt vi trenger.. Blir det en gutt denne gangen må kanskje noe av det mest sukkersyke, roser og jentete utstyret byttes ut
locapoca Skrevet 15. april 2012 #3 Skrevet 15. april 2012 Vi viste det ikke første gangen, og vi fikk en gutt:-) denne gangen har vi lyst å vite det ( om muligheten byr seg ) har lyst å kunne forberede meg litt ifht utstyr og farger denne gangen:-)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 Jeg har ville vite det alle 4 gangene. Men ingen av ungene har vist oss hva de er på ordinær ul. De to første viste jeg derfor ikke hva de var. Spennende hele veien... Nr. 3 tok vi en 3d ul for å få vite og da fikk vi tydelig se ennå et av samme kjønn. Siden dette er 5 år siden og vi har 3 av samme kjønn og i tillegg har kvittet oss med alt av utstyr så skal vi vite denne gangen også. Så da blir det familietur på 3d ul Jeg vil gjerne ha av samme kjønn igjen, da jeg føler meg sååå trygg. Spennende.
holaho Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 Ville ikke vite med første, men ville med nr to. Angrer litt, syntes det var mer spennende og naturlig å ikke vite. Blir det en til vil vi ikke vite!
MammaTilToTette + spire Skrevet 15. april 2012 #8 Skrevet 15. april 2012 Vi har visst kjønnet med de to andre, og har fått en av hver:) Så nå spiller det virkelig ingen rolle hva det er, vi har det meste vi trenger uansett. Og jeg ønsker veldig å få en overraskelse den dagen babyen blir født Håper bare alt er bra med mini!! 2 uker til UL nå
hennipenni Skrevet 15. april 2012 #9 Skrevet 15. april 2012 Vi ønsker å vite. Mest pga praktiske årsaker, det finnes jo omtrent enten bare rosa eller blå babyklær. Og siden det er førstemann så må alt av utstyr kjøpes inn. Så er jeg såå nysgjerrig av meg, at jeg klarer ikke å gå uvitende helt frem til fødselen Så gleder meg masse til å finne ut hva som skjuler seg der inne, selv om jeg har en følelse på gutt.
Elsa88 Skrevet 15. april 2012 #10 Skrevet 15. april 2012 Her skal det ikke vites noen ting Men vet at det er ikke alltids vår mening som gjelder Har ei søskenbarn som ikke skulle vite kjønnet, men tydligvis var ikke han som var i magen samme mening som de for de trengte ikke en jordmor for å tyde hva som var imellom beina, for ungen viste alt som var
Gjest Heartbroken Skrevet 15. april 2012 #11 Skrevet 15. april 2012 Vi vil vite, mest av praktiske hensyn. Det er jo tilnærmet umulig å finne kjønnsnøytrale babyklær :/ Spenningen for vår del ligger i om babyen er frisk eller ikke, kjønn spiller absolutt ingen rolle!
Martemor<3 Skrevet 15. april 2012 #13 Skrevet 15. april 2012 Vi vet ikke hva vi venter oss synes det er spennende!
Solstrålen2012 Skrevet 15. april 2012 #14 Skrevet 15. april 2012 Var litt usikker, men på ul var det ikke vanskelig å se hva som skjulte seg i magen;) vi så det veldig tydelig selv.
Barn 4 :) Skrevet 15. april 2012 #16 Skrevet 15. april 2012 Vi skal ikkje vete de er spennende og ikkje vete de so håper h*n holder beina samlet på ultralyd den 4 mai
Dyne&Pute Skrevet 16. april 2012 #17 Skrevet 16. april 2012 Vi visste d ikke sist, og vet ingenting nå. Syns det var en veldig spesiell følelse å få den overraskelsen etter fødselen, og det ønsker vi nå også. Og jeg vil at det er mannen min som skal fortelle meg hvilket kjønn som kommer denne gang Ellers kjøper vi nøytrale klær. Kjøper selvfølgelig ikke mye, så fyller vi på når h*n kommer Gleder meg vilt til å få hilse på den lille snart
Mars78 Skrevet 16. april 2012 #18 Skrevet 16. april 2012 Klarer ikke bestemme meg helt.Skal jeg eller ikke.Har 3 av samme kjønn og denne gangen hadde det vært spennende med motsatt kjønn.Trenger hjelp fra dere.Skal jeg vite det eller håpe frem til fødselen
nr.4 på vei Skrevet 16. april 2012 Forfatter #19 Skrevet 16. april 2012 Mars78. Vi sitter i samme båt vi da jeg vil vite mest av praktiske årsaker. SLik at jeg slipper å reise utpå fordi jeg ikke har noe å ha på lillegull. Men blir nok ikke noe problem. Men som mange skriver her så er det veldig vanskelig med kjønnsnøytrale klær. Tittet litt i dag, og fant to pysjer. Bodyer ol kunne jeg bare glemme. Så da ble det pysj da, for nå hadde jeg så lyst til å kjøpe noe Det blir spennende å se om en uke om det viser seg, men stoler ikke helt på denne UL heller.
Maizen Skrevet 16. april 2012 #20 Skrevet 16. april 2012 Jeg ville vite. Mest fordi folk rundt meg ville strikke, å kjøpe litt små ting. Følte også jeg kom nærmere barnet i magen når jeg fant ut det va ei jente
TurboPrinsessen:-) Skrevet 16. april 2012 #21 Skrevet 16. april 2012 Ville ikke vite det forrige gang, ville ha den spenningen ved fødsel. Flere som mente det var tullete, at fødselen i seg selv ville være mer enn nok spennende. Men jeg klarte fint å holde meg. Vi fikk svaret i en lukket konvolutt (sambo jobbet til sjøs, skulle ta den med seg hvis han var ute når jeg fødet). Den sto på kjøkkenet til vi kom hjem fra klinikken. Da først åpnet vi den. Denne gangen ønsker vi å vite hva det blir. Mest av praktiske årsaker. Blir det jente har vi masse klær som kan brukes. Blir det gutt er det masse klær vi kan kvitte oss med på forhånd.. ønsker oss mest en jente til, men blir glad for gutt også, selvfølgelig.
Gjest Shanti ♥ Skrevet 16. april 2012 #22 Skrevet 16. april 2012 Jeg har ikke noe sterkt ønske om å vite hva det blir. Syns spenningen hadde vært litt moro, og ønsker meg ikke et av kjønnene mer enn det andre. Samboer derimot ønsker å vite det, så da blir det slik. Men; hvis småtten er sjenert bestiller jeg definitivt ikke en ekstra UL!
Mars78 Skrevet 16. april 2012 #23 Skrevet 16. april 2012 Mars78. Vi sitter i samme båt vi da jeg vil vite mest av praktiske årsaker. SLik at jeg slipper å reise utpå fordi jeg ikke har noe å ha på lillegull. Men blir nok ikke noe problem. Men som mange skriver her så er det veldig vanskelig med kjønnsnøytrale klær. Tittet litt i dag, og fant to pysjer. Bodyer ol kunne jeg bare glemme. Så da ble det pysj da, for nå hadde jeg så lyst til å kjøpe noe Det blir spennende å se om en uke om det viser seg, men stoler ikke helt på denne UL heller. Håper det er en tulla på oss denne gangen da
Gjest Min1.baby Skrevet 17. april 2012 #24 Skrevet 17. april 2012 Vi skal åsså vite hva det er. Er så mye lettere å kjøpe inn ting å tang da. Klær åsså,for da vet man hvilke farger man skal kjøpe. ønsker meg ei jente,men blir ikke sukffa om det blir en gutt. bare det er vellskapet,så er jeg fornøyd. Er førstegans her.
Buzzers Skrevet 17. april 2012 #25 Skrevet 17. april 2012 Vil ha samme overraskelsen denne gangen som de to forrige har 2 gutter og magefølelsen sier en gutt til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå