Gå til innhold

Vondt nederst i magen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 37 i dag, og har så vondt nederst inni magen.

Livmorhalsen kanskje?

Er det vondt når ting begynner å bli "klart" der nede?

Ikke rier, det kommer ikke i tak... Hverfall ikke i regelmessige tak.

 

Men om det skulle bli fødsel (noe jeg tviler på), må jeg da på sykehus?

Siden jeg bare er i uke 37 mener jeg....

Bor på et lite sted, og det er langt til sykehuset.

Hadde tenkt å føde her. (har fødestue)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig det ikke er nederst i magen, men øverst inni underlivet... Isj.

HI

Skrevet

Jeg har ofte konstante smerter nederst i magen. Kan vare flere timer i strekk eller litt nå og litt da. Det har ikke blitt noe fødsel på meg enda i alle fall... 39+2 i dag...

Skrevet

Er bare 27 uker, men har smertene du beskriver - fikk beskjed om at det var bekkenløsning...

Skrevet

Det er IKKE bekkenløsning, for det har jeg nemlig fra før. ;-D

Det kjennes veldig ut som om det er inni, litt nedenfor hodet til ungen.

Sikkert bare kroppen som gjør seg klar, og jeg som er litt stressa siden jeg er alene med 2-åringen til i mårra. :-)

Takk for svar!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...