Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Er i uke 37 i dag, og har så vondt nederst inni magen. Livmorhalsen kanskje? Er det vondt når ting begynner å bli "klart" der nede? Ikke rier, det kommer ikke i tak... Hverfall ikke i regelmessige tak. Men om det skulle bli fødsel (noe jeg tviler på), må jeg da på sykehus? Siden jeg bare er i uke 37 mener jeg.... Bor på et lite sted, og det er langt til sykehuset. Hadde tenkt å føde her. (har fødestue)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Mulig det ikke er nederst i magen, men øverst inni underlivet... Isj. HI
lille-my-april Skrevet 15. april 2012 #3 Skrevet 15. april 2012 Jeg har ofte konstante smerter nederst i magen. Kan vare flere timer i strekk eller litt nå og litt da. Det har ikke blitt noe fødsel på meg enda i alle fall... 39+2 i dag...
Kosemosepose Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 Er bare 27 uker, men har smertene du beskriver - fikk beskjed om at det var bekkenløsning...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 Det er IKKE bekkenløsning, for det har jeg nemlig fra før. ;-D Det kjennes veldig ut som om det er inni, litt nedenfor hodet til ungen. Sikkert bare kroppen som gjør seg klar, og jeg som er litt stressa siden jeg er alene med 2-åringen til i mårra. :-) Takk for svar! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå