Gå til innhold

Korleis er formen jenter?


majo

Anbefalte innlegg

Er den på topp, eller er vondt bekken og sure oppstøt begynnt og melde seg?

 

Her er formen fin. Jobber som vanleg,men kjenner eg er meir trøtt. Har hatt eit fint svangerskap så langt:)Får håpe det fortsetter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er formen som den var i uke 4. Kvalme og oppkast :( Så har bekkenet begynt å gjøre vondt.

 

Men jeg prøver å nyte svangerskapet, for dette er siste gang. Og det er helt fantastisk å kjenne alle disse fantastiske sparkene fra lillebror <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i toppform gjennom hele svangerskapet så langt. Er nå i uke 23. Men har vært veldig trøtt på kveldstid og lagt meg veldig tidlig! Har spist alt jeg har hatt lyst på og allikevel gått ned i vekt =) Begynner nå å legge på meg utover startvekten, er opp en kilo nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Eg er til tider trøtt og sliten og plages med bekkenløsning, men nyter hver en dag. Selv om dagene kan være tunge, det meste er tungt å gjøre, men kan jo ha me at eg er på størrelse me en flodhest allerede.

Plages me kraftigjernmangel og blodprosenten går fort nedover her, men så lenge barna har det bra å så skal eg klare meg gjennom smerter og ubehag og bare tenke postivt, for jo lenger dem klare å holde seg inne jo bedre er det for dem. Var på UL i går og alt ser bra ut me begge.Så langt er jenta ca 1100g og gutten 1200g. Er i dag 27+3

 

Må bare klare å se postivit på det meste <3 <3

 

ønsker alle andre også lykke til videre. Glede meg til det blir sommer og varmt :) og virkelig kan gå ut å vise magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 27+4. Daglig oppkast. Jobber bare 40% og klarer knapt nok det. Lei av å spy magesyre ut nasa. Nesten daglig naseblod takket være det....

Gleder meg til eg får att kroppen min, og kan ta medisinar att. Og det er synd for dette er mitt tredje og siste svangerskap. Vil gjerne nyte det....

Men er veldig glad i alle dei deilige bevegelsane der inne fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars deg som spyr så mye enda!!

Jeg er veldig glad min kvalme gikk over som den skulle rundt uke 14.

Har hatt ett veldig anfall av bekkensmerter som varte 5 dager, men de forsvant. Hurra!

Er nå (uke26) likevel 20% sykemeldt fordi jeg blir så sprengt nedentil av å være oppreist/sittende. De 20 % bruker jeg på å ligge på en sofa på jobben mellom øktene.

Synes det er kjedelig for familiedynamikken at jeg ikke orker ta med treåringen på tur osv. Men det er bare noen få md til nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...