Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Hvilke sang er "the one and only" i et kirkebryllup? Skal synges solo av ei (meget) ung dame
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #3 Skrevet 15. april 2012 forstår ikke helt spørsmålet.. vil du vite hva vi synes om låta "the one and ony" eller forslag til andre sanger? har selv sunget i en del brylluper så hjelper deg gjerne så godt jeg kan med det du lurer på bare jeg klarer å forstå spørsmålet
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 Ser det kan misforstås ja lurer på tips til sanger som kan synges i bryllup. Norsk eller engelsk tekst.
MrsMilla Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 Mulig jeg misforstår det her veldig, men prøver allikevel. I vårt bryllup fikk vi ei fantastisk sangerinne til å synge "mitt hjerte er ditt" av may britt andersen. Den er helt nydelig. Tipper det er mange mange flotte sanger :-)
Frøken Ubesluttsom Skrevet 15. april 2012 #6 Skrevet 15. april 2012 The rose er en fin sang, den skal synges i mitt bryllupp har jeg bestemt
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #7 Skrevet 16. april 2012 Danse mot vår. you raise me up. amazing grace. the rose. can you feel the love tonight. i know him so well. over the rainbow. what a wonderful world. when you believe. you've got a friend. alle disse er sanger jeg selv har sunget i bryllup håper det hjalp deg litt på vei hilsen nr 3.
AdrenaLine Skrevet 16. april 2012 #8 Skrevet 16. april 2012 (endret) Hehe, bare lov meg at dere unngår Chesney Hawkes' The one and only... Endret 16. april 2012 av Julibarn igjen <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå