Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 "Vi trenger et mellomnavn, tips"? ser jeg stadig vekk.... Hvis man har bestemt seg for navn, og skal bruke kun første navn, hva i alle dager er da vitsen med å på død og liv skulle finne et navn nummer to til ungen?? Mulig det er jeg som er teit altså, men det der kommer jeg aldri til å skjønne!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Enig! Har heller aldri skjønt den greia der
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Mine barn har et ekstra fornavn som ikke brukes i det daglige. Grunnen er minner om slekt fra et annet land. De er oppkalt, både i navnet vi bruker til daglig, og i det andre fornavet som ikke brukes til daglig. Vet mange ikke forstår det der, men det gjør ingen forskjell for meg og mine barn
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Noen liker det, noen liker det ikke. Slik er det.
jente_80 Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 "vi kommer ikke til å bruke mellomnavnet i det daglige".....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå